המרה – לידים, מכירות ומה שביניהם …..

המרה – לידים, מכירות ומה שביניהם ….. המרה – מילה גדולה לכל מי , ולכל מי שיש לו אתר אינטרנט ! בין אם אתה מקצוען אינטרנט, בעל עסק או בלוגר, המרה היא המטרה הסופית. . ייתכן שתרצה יותר מכירות, יותר לידים בדוא"ל, יותר מנויים לניוזלטר או יותר לקוחות. כמה רחוק אתה הולך כדי למשוך אותם […]

המודעות לשימוש בטכנולוגיה

המודעות לשימוש בטכנולוגיה נקודות מרכזיות לעיתים קרובות, הצעד הראשון לקראת שימוש חכם בדיגיטל הוא להבין איך ומתי אתם משתמשים בטכנולוגיה. בשיעור הזה תלמדו: איך להיות מודעים יותר להרגלים שלכם באינטרנט מה החשיבות של קביעת יעדים לגבי השימוש שלכם בטכנולוגיה מהם היתרונות של מעקב אחר השימוש שלכם אחרי שהבנו מהו שימוש חכם בדיגיטל ולמה הוא חשוב, […]

רימרקטינג

רימרקטינג נקודות מרכזיות אחרי שקונים מבצעים אינטראקציה עם האתר, קמפיינים למיקוד מחדש לפי מוצרים יכולים לעזור לכם להחזיר את הקונים האלה על-ידי הצגת מודעות קשורות ברחבי האינטרנט. בסרטון הזה נדבר על הנושאים הבאים: מהו מיקוד מחדש לפי מוצרים איך פועל מיקוד מחדש לפי מוצרים טיפים לקמפיינים מוצלחים של מיקוד מחדש. ‎ שלום. ידעתם שאתר המסחר […]

איך למכור יותר באינטרנט

איך למכור יותר באינטרנט לאחר שתגדירו את החנות הדיגיטלית תצטרכו לוודא שחוויית המשתמש בה איכותית ככל האפשר. כל נקודת מגע עם הלקוח מספקת הזדמנות חשובה לתקשורת ביניכם לבין הלקוחות: מהכניסה לחשבון והדפדוף ועד סיום הקנייה וקבלת הודעות שיווקיות.. נקודות מרכזיות אחרי הצעד הראשון במסחר אלקטרוני, השלב הבא יהיה לשפר את חוויית הקניות. יש דרכים רבות […]

ניתוח נתונים והחיפוש האורגני

ניתוח נתונים והחיפוש האורגני נקודות מרכזיות ניתוח נתוני אינטרנט הוא דרך נהדרת למדוד את כל סוגי התנועה שמגיעה לאתר, כולל תנועה מתוצאות החיפוש האורגניות. אבל אפשר לעשות הרבה יותר מסתם לספור את המבקרים באתר. בסרטון זה תלמדו: אילו סוגים של נתונים על התנועה מחיפוש אפשר לקבל בעזרת ניתוח נתוני אינטרנט איך להעריך מגמות בתנועה מחיפוש […]

מעקב אחר יעדים

מעקב אחר יעדים נקודות מרכזיות אם משתמשים נכון בכלים לניתוח נתוני אינטרנט, הם יכולים לספק מידע מועיל שיעזור לכם להשיג את המטרות שלכם. לשם כך, עליכם להגדיר את כלי הניתוח שבו אתם משתמשים כך שיעקוב אחר היעדים הספציפיים החשובים לכם. בסרטון זה נראה: דוגמאות ליעדים ולהמרות למה חשוב ליצור ולהגדיר יעדים איך לקבוע אילו יעדים […]

מדידת ביצועי הסירטונים

מדידת ביצועי הסירטונים נקודות מרכזיות ניתוח נתונים יכול לספק לכם תובנות לגבי האנשים שצופים בסרטונים שלכם ולגבי האינטראקציה שלהם עם התכנים. כשהמידע הזה זמין לכם, יש לכם אפשרות לשפר את הסרטונים ולהגדיל את הקהל. בשיעור הזה תלמדו: איך אפשר לדעת מי צופה בסרטונים שלכם איך אפשר לגלות מה הקהל אוהב ומה לא הזדמנויות לשיפור ולמשיכת […]

פרסום באתרים לשיתוף סרטונים

פרסום באתרים לשיתוף סרטונים פרסום באתרים לשיתוף סרטונים הוא אחת השיטות היעילות להרחבת הקהל שלכם באינטרנט. בשיעור הזה תלמדו: מהם האתרים המובילים לשיתוף סרטונים איך לפרסם באתרים לשיתוף סרטונים. ‎ שלום! בשלב הזה, אתם בטח כבר יודעים שאנשים מבלים המון זמן בצפייה בסרטונים באינטרנט. כלומר, הם מבלים יותר זמן מאי פעם באתרים פופולריים לשיתוף סרטונים […]

פרסום ברשת החיפוש לעומת פרסום ברשת המדיה

פרסום ברשת החיפוש לעומת פרסום ברשת המדיה נקודות מרכזיות אפשר להיעזר גם בשיווק במנועי חיפוש וגם בפרסום ברשת המדיה כדי לאתר לקוחות ולפתח את העסק, אבל שיטת הפעולה שלהם שונה. בשיעור הזה נשווה בין שתי השיטות ונסביר: איך הן פועלות איפה מוצגות המודעות השונות איך נראות הפרסומות האלה. ‎ שלום! מוכנים לחקור לעומק את השיטות […]

ניהול קמפיינים מוצלחים באימייל

ניהול קמפיינים מוצלחים באימייל נקודות מרכזיות כשמפעילים קמפיין באימייל, יש הרבה מרכיבים שצריך לנהל – האסטרטגיות הבאות יעזרו לכם להצליח. בשיעור זה נראה איך: להשתמש בבדיקות A/B כדי לשפר את המעורבות ליצור דפי נחיתה רלוונטיים לקמפיין למדוד את הביצועים של קמפיינים באימייל. ‎ שלום לכם! כשמפעילים קמפיין באימייל, יש הרבה מרכיבים שצריך לנהל. בשיעור זה […]

מבוא לשיווק תוכן

מבוא לשיווק תוכן נקודות מרכזיות הרבה מאוד עסקים ומותגים פועלים היום באינטרנט, כך ששיווק מבוסס תוכן (Content Marketing) הוא כלי חשוב שעוזר לכם להתבלט. בשיעור הזה נעסוק בנושאים הבאים: מהו שיווק מבוסס תוכן, ואיך הוא תורם לעסק הדיגיטלי שיטות מומלצות ביצירת אסטרטגיה אישית של שיווק מבוסס תוכן ‎ יש המון עסקים באינטרנט, ולכן חשוב מאוד […]

סירטונים למובייל

סירטונים למובייל נקודות מרכזיות יותר ויותר אנשים צופים בסרטונים במכשירים ניידים, ולכן כדאי לבתי עסק לנצל את ההזדמנות הזו ולפרסם בווידאו. בסרטון הזה נעסוק בנושאים הבאים: הגידול בצפייה בסרטונים במכשירים ניידים איך יוצרים מודעות וידאו למכשירים ניידים מיקוד של מודעות וידאו למכשירים ניידים לתכנים בנושאים רלוונטיים. ‎ ‎ שלום! פרסום בווידאו במכשירים ניידים הוא הזדמנות […]

קמפיינים וידיאו במובייל

קמפיינים וידיאו במובייל יותר ויותר אנשים צופים בסרטונים במכשירים ניידים, ולכן כדאי לבתי עסק לנצל את ההזדמנות הזו ולפרסם בווידאו. בסרטון הזה נעסוק בנושאים הבאים: הגידול בצפייה בסרטונים במכשירים ניידים איך יוצרים מודעות וידאו למכשירים ניידים מיקוד של מודעות וידאו למכשירים ניידים לתכנים בנושאים רלוונטיים. ‎ שלום! פרסום בווידאו במכשירים ניידים הוא הזדמנות שיווקית חשובה […]

איך להימנע מטעויות במדיה החברתית

איך להימנע מטעויות במדיה החברתית מדיה חברתית יכולה להיות כלי מאוד יעיל, אבל לא מעט עסקים נתקלים בבעיות שנובעות משימוש לא נכון. בסרטון הזה נסביר מה לא מומלץ לעשות, למשל: לשעמם אנשים עם תכנים לא רלוונטים לפרסם תכנים שחוזרים על עצמם במועדים קבועים לעשות שימוש מוגזם במדיה חברתית. ‎ שלום! מרגישים שאתם כבר יודעים לעבוד […]

תוכנית לטווח ארוך לפרסום במדיה חברתית

תוכנית לטווח ארוך לפרסום במדיה חברתית נקודות מרכזיות אחרי שתתחילו להשתמש במדיה חברתית, לא ייקח לכם הרבה זמן להבין שכדאי לשמור על סדר וארגון. גיבוש של תוכנית מפורטת להשקעה במדיה חברתית מאוד יעזור לכם לעשות זאת. בסרטון הזה נעסוק בנושאים הבאים: למה כדאי לגבש תוכנית לפרסום במדיה חברתית איך נראית תוכנית לפרסום במדיה חברתית כלים […]

הצטרפות למדיה החברתית

הצטרפות למדיה החברתית נקודות מרכזיות המדיה החברתית מגיעה לכל מקום ואנשים מקיימים אינטראקציה עם אתרי מדיה חברתית כל יום. נלמד אתכם מהי מדיה חברתית ואיך תוכלו להשתמש בה למטרות שלכם אם: תבינו למה חשוב שתהיה לכם נוכחות במדיה חברתית תצטרפו לאתרי המדיה החברתית המתאימים תרחיבו את הנוכחות שלכם במדיה החברתית ותיצרו מעורבות אצל החברים ברשת […]

אופטמיזציית מנועי החיפוש ועסקים מקומיים

אופטמיזציית מנועי החיפוש ועסקים מקוציים אם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלקוחות מקומיים ימצאו את העסק שלכם, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת: לכלול מידע חשוב באתר איך מנועי חיפוש בוחרים תוצאות מקומיות החשיבות של ניידים. ברוכים השבים. בואו נדבר על מנועי חיפוש ועסקים מקומיים. אתם בטח כבר יודעים שמנועי חיפוש הם כלים יעילים לקישור […]

הפרסום במובייל

הפרסום במובייל נקודות מרכזיות יש לכם אפשרות לנצל את התרומה הנהדרת של טכנולוגיית הניידים לחוויה המקומית כדי להגיע ללקוחות שהכי קרובים לעסק שלכם. בשיעור הזה נעסוק בנושאים הבאים: כמה חשוב שיוכלו למצוא אתכם בתוצאות חיפוש מקומי איך מפיקים כמה שיותר מתכונות שקיימות בניידים, כמו GPS ואפליקציות שימוש בפרסום בתשלום כדי להגיע לקהל מקומי בכל מקום […]

שימוש בדיגיטל לצורך פרסום מקומי

שימוש בדיגיטל לצורך פרסום מקומי נקודות מרכזיות פרסום מקומי הוא שיטה נהדרת, לא יקרה (ולפעמים אפילו לא כרוכה בתשלום בכלל) למשוך לקוחות שנמצאים לא רחוק מהעסק. בשיעור הזה נעסוק בנושאים הבאים: למה חשוב להשתמש בפרסום מקומי איפה אפשר לפרסם ללקוחות מקומיים באינטרנט תכונות מיוחדות של מודעות "מקומיות". ‎ פרסום באינטרנט שינה את המפגש הראשוני בין […]

הכוח של מדריכים מקומיים

הכוח של מדריכים מקומיים נקודות מרכזיות אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע ללקוחות באינטרנט היא להופיע במדריכים מקומיים. בשיעור זה נלמד: מאיפה מתחילים איך לרשום את העסק שלכם איך לנהל את הפרופילים המקומיים שלכם. ‎ אם יש לכם חנות פיזית, סביר להניח שתרצו למשוך ולשרת לקוחות שנמצאים בסביבה או שגרים באזור. בשיעור הזה נסביר איך משתמשים […]

מפיקים את המירב ממילות מפתח

מפיקים את המירב ממילות מפתח מנועי חיפוש כמו Google ו-Bing מציעים כלים שיעזרו לכם להסתמך פחות על ניסוי וטעיה בתהליך הבחירה של מילות מפתח, ויקלו על לקוחות פוטנציאליים למצוא אתכם באינטרנט. בשיעור הזה נעסוק בנושאים הבאים: כלי בדיקה חיפושים קשורים מילות מפתח שליליות. ‎ שלום ! אתם בטח כבר יודעים שאנשים משתמשים בהרבה מילות מפתח […]

הפרסום במנועי החיפוש

הפרסום במנועי החיפוש כשמקלידים מילה או ביטוי במנוע חיפוש, מופיעה רשימה של תוצאות עם קישורים לדפי אינטרנט, ותוכן נוסף הקשור לחיפוש. דף תוצאות זה מאורגן לפי קטעים שונים. סרטון זה עוסק בקטע המודעות. הנושאים שעליהם נדבר הם: קצת על הפרסום במנועי חיפוש למה הפרסום במנועי חיפוש אפקטיבי כל כך איך מפרסמים מתחרים על ההזדמנות להציג […]

איך מנועי החיפוש רואים את האינטרנט ?

איך מנועי החיפוש רואים את האינטרנט ? אם אתם רוצים להבטיח שהאתר שלכם יופיע ביותר תוצאות של מנועי חיפוש, כדאי שתעיינו בפוסט הזה, שמסביר: איך מנועי חיפוש מבינים מה יש בדף האינטרנט אילו חלקים של דף האינטרנט עוזרים למנועי החיפוש להבין זאת איך להגדיל את החשיפה של דפי האינטרנט שלכם למנועי חיפוש. שלום לכם, וברוכים […]

אופן הפעולה של מנועי החיפוש

אופן הפעולה של מנועי החיפוש שלום לכם ! וברוכים הבאים, בפוסט   נסביר איך עובדים מנועי חיפוש. וגם  נסביר באופן בסיסי איך מנועי חיפוש מוצאים דפי אינטרנט, מה הם עושים עם הדפים שהם מוצאים ואיך הם מחליטים אילו תוצאות להציג. כשאתם משתמשים במנוע חיפוש כדי למצוא את בית הקפה הקרוב ביותר, מן הסתם אינכם חושבים על […]