הקמת חנות מקוונת ללא טעויות

האינטרנט הינו קדמת הבמה היום, ורבים מבעלי העסקים זונחים את החנויות הפיזיות, ובמקומן הם בוחרים להקים חנות וירטואלית. ניתן להקים חנות ווירטואלית למגוון רחב של מוצרים החל מבגדי ילדים ועד למוצרי ריהוט, וכן ישנם יתרונות רבים בחנות וירטואלית, אין צורך להחזיק מלאי רב והלקוח מזמין מוצר הוא נשלח אליו באופן אישי, אין צורך להעסיק עובדים, […]

ההבדל בין קידום אורגני של אתר תדמית לעומת חנות

מה ההבדל בין קידום אורגני של חנות מקוונת לבין קידום אורגני של אתר תדמית ? אם אתה בעל עסק אתה בוודאי  יודע, שכדי להשיג לקוחות לעסק שלך עליך לבנות אתר או חנות וירטואלית. רבים מבין העסקים, שיש להם גם חנות פיזית, יש להם גם חנות וירטואלית ברשת האינטרנט, משום שרבים מבין בעלי העסקים גם יודעים […]

CTR

CLICK THRUOGH RATE  : CTR , אחוז הקלקה , והכוונה היא לאותו אחוז הקלקה של כמות הגולשים אשר צפו במודעה ולא הקליקו עליה , לעומת צופים / גולשים אשר כן לחצו עליה. נתון זה מורה עד כמה המודעה שלכם אטרקטיבית , מעניינת, מושכת ומעוררת עניין . ככל שאחוז ההקלקה גבוה יותר, מערכות הפרסום הן של […]

REMARKTING

REMARKTING – שיווק מחדש, קמפיין שבו מציגים מודעות לאנשים שכבר נחשפו בעבר למותג שלנו , או ביקרו באתר שלנו. יותרים קמפיין אשר יוצר אפקט ש "רודף " אחרי הלקוחות הפוטנציאלים וחושף בפניהם כל פעם תוכן אחר , וכך הם משתכנעים . המטרה היא שגם אם לא השאירו את הפרטים שלהם באתר , אלא גם יראו […]

CLOSE FRIEND

פיצ'ר חדש באינסטגרם, CLOSE FRIEND , אופציה חדשה שאפשר להוסיף בהגדרות , וזה נראה כמו 3 פסים , ומאפשרת למעשה לבחור רשימת עוקבים / חברים קרובה . תפרגנו לעוקבים הכי מעורבים שלכם עם האופציה החדשה – חברים קרובים . מאפשר לכם להרכיב רשימת אנשים שתוכלו לשלוח להם את הסטורי בבלעדיות , בנפרד מכלל העוקבים שלכם […]

צילום תמונה

הקיפו את האובייקט שלכם – חפשו פריים טוב, זווית יותר טובה , ורקע נכון לתמונה. נקו את העדשה . לפני כל קליק, נגיעה קלה על גבי המסך לפוקוס ותאורה . לא להשתמש במצלמה הקדמית , זום ופלאש של הטלפון הנייד . לא לצלם בשעות שבהם האור חזק מדי או חלש מדי . צלמו כמה תמונות […]

מה ההבדל בקידום בין גוגל לפייסבוק ?

ההבדל העיקרי בקידום כלשהו בגוגל חיפוש לבין קידום בפייסבוק, הוא שבגוגל אנחנו " מושכים " אנשים שמחפשים מוצר אשר דומה למוצר שלנו , ובפייסבוק אנחנו " דוחפים " את המוצר שלנו לאנשים אשר לדעתנו אנחנו יכולים להיות קהל לקוחות פוטנציאלי. בגוגל הקהל אשר מחפש הוא לרוב קהל חדש, ובפייסבוק נשאף לפנות לקהלים שביצעו אינראקציה עם […]

ELEMENTOR – אלמנטור

אלמנטור – מה זה ולמה כדאי להשתמש בו ? עד לא מזמן, בניית אתר נחשב לתהליך ארוך שכלל פעמים רבות פינג-פונג בין המפתחים, המעצבים, הקופירייטרים והלקוח – אך כיום, למזלנו המצב השתנה. היום כבר אין צורך ללמוד שפות קוד בשביל לבנות אתרים מדהימים. כל זה קרה זה בזכות בוני דפים (Page Builders) כמו אלמנטור שמקלים […]

עוד עלינו

דמיינו לעצמכם שאתם עומדים על במה במשך 24 שעות, שבה ימים בשבוע ומציגים את עצמכם, את העסק שלכם ואת השירותים שיש לכם להציע וכל זאת מול קהל אינסופי של לקוחות פוטנציאליים שבדיוק מחפשים שירות כמו שלכם… אם זה נשמע כמו חלום לא מושג עבורכם אתם מצויים הרחק מאחור כיוון שעבור הלקוחות של המרכז הישראלי לבניית […]

פייסבוק לייב

הוידיאו משתלט על פייסבוק וזאת עובדה…וגם אתם צריכים לקחת בו חלק !  יותור יותר מהתוכן  שמשותף כל יום בפייסבוק הם סירטוני וידיאו וזה הזמן הטוב ביותר לצלם ליצור ולקדם סירטוני וידיאו כדי לשווק את העסק שלכם אז מה הם העובדות על שיווק עסקים בפייסבוק ? 1 – 75% או שלושת רבעים מכל התוכן במובייל שייך […]