ELEMENTOR – אלמנטור

אלמנטור – מה זה ולמה כדאי להשתמש בו ? עד לא מזמן, בניית אתר נחשב לתהליך ארוך שכלל פעמים רבות פינג-פונג בין המפתחים, המעצבים, הקופירייטרים והלקוח – אך כיום, למזלנו המצב השתנה. היום כבר אין צורך ללמוד שפות קוד בשביל לבנות אתרים מדהימים. כל זה קרה זה בזכות בוני דפים (Page Builders) כמו אלמנטור שמקלים […]

עוד עלינו

דמיינו לעצמכם שאתם עומדים על במה במשך 24 שעות, שבה ימים בשבוע ומציגים את עצמכם, את העסק שלכם ואת השירותים שיש לכם להציע וכל זאת מול קהל אינסופי של לקוחות פוטנציאליים שבדיוק מחפשים שירות כמו שלכם… אם זה נשמע כמו חלום לא מושג עבורכם אתם מצויים הרחק מאחור כיוון שעבור הלקוחות של המרכז הישראלי לבניית […]

פייסבוק לייב

הוידיאו משתלט על פייסבוק וזאת עובדה…וגם אתם צריכים לקחת בו חלק !  יותור יותר מהתוכן  שמשותף כל יום בפייסבוק הם סירטוני וידיאו וזה הזמן הטוב ביותר לצלם ליצור ולקדם סירטוני וידיאו כדי לשווק את העסק שלכם אז מה הם העובדות על שיווק עסקים בפייסבוק ? 1 – 75% או שלושת רבעים מכל התוכן במובייל שייך […]

כיצד ליצור מכירות מפייסבוק ?

אם הייתי צריך  להגדיר בפשטות איך יוצרים מכירות מפייסבוק ,הייתי מתאר  את זה ע״י שלושה שלבים : הגדרה ואיתור קהל יעד -> חימום קהל יעד -> מכירה לקהל מחומם . על פניו הגיוני ופשוט אבל…לצערי מרבית בעלי העסקים מפספסים את השלב הראשון וגם השני , וישר ניגשים לשלב השלישי של המכירה ואז מתאכזבים מכך שהם […]

קהילה

מה זה קהילה ולמה זה חשוב ? קהילה ,

הפורמולה לשיווק בפייסבוק

הגדרות הנכונות של התשתית לשיווק נכון בפייסבוק . הוספת אוהדים ממוקדים ורלוונטים לעמוד העסקי. יצירת מעורבות עם האוהדים על בסיס עיקבי . הפיכת האוהדים לסופר אוהדים , לגרום להמלצות , להגדיל את “האקשן” בעמוד. יצירת תוכן , סטטוסים , תגובות . הגדלת האוהדים באופן קבוע , מציאת קהל יעד חדש כל הזמן . יצירת מערכת […]

תפקיד דף הבית

לתפקיד דף הבית כמה וכמה מטרות , אבל העיקריות שבהם מונחות לפניכם : קודם לענות על השאלה שהכניסה את הגולש , את הלקוח המזדמן לאתר שלכם. לתאר את האתר , את העסק בכללי . להפנות את הגולש , את הלקוח המזדמן למדף המתאים ( לעמוד הרלוונטי ) . לסמן כפתורים בולטים , להורות על אלמנטים […]

בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתרים בוורדפרס 1- קטגוריות הן לא רק לבלוג לוורדפרס יש מערכת מובנית של קטגוריות עבור ה”רשומות” שלה אבל לא עבור עמודים. רוב האתרים העסקיים עושים שימוש בעמודים בלבד ומזניחים את הקטגוריות. אבל השיטה הנכונה היא להשתמש ברשומות וקטגוריות כדי לחלק את האתר שלכם לנושאים שונים. לאחר שיצרתם קטגוריות, אפשר להציג בתפריטים באופן אוטומטי את […]

חנות מקוונת

חנות וירטואלית – הטכנולוגיה מקוונת אליך ….. האם שמעת על חנות בלא צורך של חנות ? בוודאי כבר שמעת “שהכסף לא גדל על העצים” והיום יותר נכון להגיד: כסף בלחיצת כפתור ! כן יקירי המכובד, היום יותר מתמיד פלאי הטכנולוגיה נגישים יותר מתמיד ומאפשרים עשיית כסף בלחיצת כפתור . ניהול כל החנות המחזיקה מלאי בלא […]