בעל עסק , קידום העסק שלך נמצא בקצות אצבעותיך : 0544304613 / 039312739

שלום לך , בעל עסק יקר, הגעת ליקל - פתרונות אינטרנט לעסקים * ההצלחה שלך נמצאת בקצות אצבעותיך * בניית אתרים בוורדפרס * הקמת חנויות מקוונות * קידום אורגני * שיווק דיגיטלי * אחסון אתרים * רכישת דומייןي

דף נחיתה - המרה , סודות ומה שביניהם....

קודם כל , מהו אחוז ההמרה ? בשפה מקצועית CONVERSION RATE ,אחוז הגולשים באתר אינטרנט כלשהו: דף נחיתה , אתר תדמיתי או אף חנות מקוונת , שהפכו ממבקרים ארעיים , אקראיים למבקרים שבצעו פעולות בהתבסס על מטרות המפרסמים/ בעלי האתר. במילים אחרות, כמה טוב מבצע דף הנחיתה שלשם כך הוא נבנה. איך להעלות אחוזי ההמרה בדף הנחיתה ?  1 – להבין מי הקהל שלי : מי קהל היעד, מה הכאב , מה הוא רוצה , מי הלקוח האידיאלי שלי כדי שאתן מענה מדויק וקרוב ככל האפשר למה שהוא חיפש.  2 – כותרת מעולה + כפתור : חובה ! 

אם על כל מאה גולשים יחודיים לדו’ קיבלתם 10 נרשמים חדשים לרשימת התפוצה , אזי אחוז ההמרה עומד על  % 10 שזה אחוז המרה טוב . אבל אם על כל 100 גולשים לדו’ השאיר את המייל רק גולש 1 או פחות , אז יש בעיה בדף נחיתה או שיש בעיה בתנועה , בטראפיק שאתם מפנים אליו. ( אפשר לגשת לגוגל אנליטיקס ולבדוק כמה גולשים יחודיים נכנסו לדף נחיתה שלכם בחודש האחרון ) 

יש לכם בערך 2 שניות לשכנע את הגולש להישאר בדף הנחיתה ולהמשיך לקרוא אם מה שמציעים לו מתאים לו. הכותרת היא הדבר הראשון וכנראה היחידי בדף שלכם שהגולשים ממש יקראו. לגולשים אין סבלנות, היום הכל מוצף במידע ופרסומות בכמויות מטורפות וחייבים ללכוד את העין של הגולש בשניות. המחקרים מראים שיותר מ % 90 מהגולשים שקראו את הכותרת גם לחצו על כפתור ה CTA . מאוד רצוי לא לדבר על המוצר , מה הוא עושה ומה המאפיינים שלו. דברו על מה הגולש ישיג כתוצאה מהשימוש במוצר. תתרכזו בגולש , כדאי שתשקיעו ! את אותו הזמן באלמנט החשוב הזה כמו בשאר האלמנטים של דף הנחיתה . 

הצעה OFFER שאי אפשר לסרב לה . גם אם יש לכם דף נחיתה הטוב בעולם , עם A / B TESTING , חווית משתמש טובה , דף נחיתה המבוסס על מדעי המוח שבנוי נכון לפי כל כללי השיווק והשכנוע , ואם אין לכם הצעה אטרקטיבית – הדף נחיתה לא יעשה המרות . דף נחיתה להגדלת הרשימה : תציעו מגנט חינמי בצורה של מדריך , אבל תציעו ! עברו חלפו להם הימים שאפשר היה להציע מדריך PDF והגולשים היו נרשמים – זה כבר לא עובד . במקום זה תנו הדרכת וידיאו של 5 – 10 דק’ לשינוי בחיים, או קורס חינמי של 3 שיעורים . זו דוגמא טובה . דף נחיתה להרשמה לוובניאר : תשקיעו בקופי שיסביר לגולשים למה נועד הוובינאר, איך זה ישנה לי את החיים, למה שאשב שעה ואקשיב , למה שבכלל אתן את כת’ המייל שלי . 

דף נחיתה : המרה ,סודות ומה שביניהם .. הנה זה בא….ויזואליות – תמונות באיכות גבוהה. הדבר הכי חזק והכי חזק ברשת זה ויז’ואל אותנטי. רצוי שיהיו תמונות אבל באיכות גבוהה. אם אתם משתמשים בתמונות בדף נחיתה כדאי מאוד שיהיו תמונות מקוריות של המוצר שלכם , או של עצמכם ו / או של המשרד. רצוי שלתמונות יהיה מסר ולא יהיו בנאליות כמובן. בשום פנים ואופן אל תשתמשו בתמונות מאתרי סטוק , גם אם התמונות בתשלום מפני שהעיניים של כולם הפכו עייפות ומזהות תמונות כאלו בשניות. בקיצור : תמונה טובה זו תמונה ברזולוציה גבוהה , עיצוב מודרני , מינמליסטי , תמונה שמושכת , ויז’ואלית. מחפשים ליצור אפקט WOW ? השתמשו בתמונה גדולה ומרשימה. 

קריאה חזקה לפעולה CTA – הגבילו את האפשרויות. זו טעות החוזרת על עצמה פעם אחר פעם. תחליטו מראש מה אתם רוצים שהגולש יעשה ותשאירו לו רק את האפשרות הזו. ברגע שיכול לברוח , הוא יברח כהרף עין. בלי קישורים לאתר בפוטר , ועוד כל מיני הסחות. השאירו את הדף נחיתה שלכם עם אפשרות אחת בלבד . אם גולש בכל זאת השאיר את הטלפון שלו , ככל הנראה זה ליד חם , ליד טוב שמצפה מכם לקבל טלפון יחסית מהר. כפתור ה CTA  צריכה להניע לפעולה ברורה . קודם דיברנו על הנעה אחת לפעולה בדף הנחיתה , היא יכולה להופיע יותר מפעם אחת , אבל היא צריכה להיות אחידה , אסרטיבית פשוטה ושיהיה ברור לגמרי מה נכון לעשות. תנו לגולשים סיבה להנעה לפעולה – מה יצא לי מזה ? זו שאלה שעוברת להם בראש כל פעם מחדש. 

טופס קצר ככל האפשר : מומלץ רק שדה אחד, כתובת מייל הכי טוב , אתם לא צריכים יותר מזה . אפשר גם שם אבל לא חובה . אם הכוונה שלכם לערוך שיחות מכירה ואתם חייבים מספר טלפון , קחו בחשבון שזה מוריד את אחוז ההרשמה , אבל מצד שני זה עושה עבורכם פעולה של סינון ראשוני של הלידים שהכי יענו להצעת המכירה שלכם. .

הוכחות חברתיות : השתמשו בעדויות של לקוחות ממליצים , עדיף בוידיאו. 

  • חוות דעת של מומחה מהתחום שהמליץ עליכם.
  • אפשר להשתמש בלוגואים של חברות שאתם עובדים איתם. 
  • הופעות במדיה גם עובדות לא רע.
  • חכמת ההמונים עובדת על רגש שנקרא: FOMO + fear of missing out , שכאשר הרבה אנשים משתמשים או קונים מוצר מסוים , האחרים רוצים גם .
  • אם אין לכם עדויות של לקוחות אפשר באייקונים / לוגואים של הכלים בהם אתם משתמשים בעסק. דוגמאות יכולות להיות המלצות סלב , מספרים גדולים כמה מכרנו, המלצות כתובות מלוות בתמונות , הטמעת ווידג’ט באתר ששואב המלצות של לקוחות מלינקדאין ופייסבוק. 

אמצעי הכוונה : שימוש באמצעי הכוונה כמו חיצים זו התחלה טובה , אבל הרבה יותר טוב זה להשתמש בדף הנחיתה בתמונות של אנשים או תנועות ידיים המכוונות לכיוון מסוים . 

שימוש בוידיאו : תנחשו מה עובד יותר טוב מתמונות ? שימוש בוידיאו כמובן. כל לקוח ששואל אותי איך אפשר לשפר את האתר או דף הנחיתה שלו , את המכירות בחנות המקוונת שלו או את אחוזי ההמרה , אני תמיד אומר תתחיל לצלם סרטוני וידיאו. לכל אחד יש היום בקצות האצבעות מיני אולפן , מצלמה ביד , תצלמו ותעלו סרטונים לרשת , לאתר ולדף נחיתה . יש לזה השפעה גדולה . וידיאו מחבר את הקהל שלכם אליכם בצורה מיידית ובלתי אמצעית. איזה סרטונים אפשר לצלם בדף נחיתה או באתר ?

  • סרטוני מוצר- סרטון שמראה את המוצר עצמו.
  • סרטוני הדרכה – סרטונים שמראים , מדריכים איך להשתמש במוצר.
  • סרטוני אוירה – להרצאה או לסדנה . 
  • סרטוני עדויות של לקוחות , מאחורי הקלעים של העסק, ויש עוד הרבה דוגמאות . 

התאמה למובייל : אני מאוד רוצה להאמין שבישראל 2020 הנקודה הזו ברורה . כולם כל היום בתוך האף בסמארטפונים . רוב התנועה שלכם אל דף הנחיתה היא תנועה שמגיעה מהניידים כדי לראות את התוכן שלכם , במיוחד בקידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם שם רוב המוחלט של הכניסות מגיעה מהמובייל, המכשיר בו הם גולשים כל היום. כאשר משתמשים בדסקטופים ובלאפטופים זה בעיקר לצרכי עבודה ,אבל השימוש העיקרי במובייל הוא גלישה לרשתות החברתיות. ודאו שהדף נחיתה יראה מצוין במובייל ! ודאו שהתוכן נקרא טוב ומומלץ להגדיל פונטים !

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support