מה ההבדל בין קידום אורגני של חנות מקוונת לבין קידום אורגני של אתר תדמית ?

אם אתה בעל עסק אתה בוודאי  יודע, שכדי להשיג לקוחות לעסק שלך עליך לבנות אתר או חנות וירטואלית. רבים מבין העסקים, שיש להם גם חנות פיזית, יש להם גם חנות וירטואלית ברשת האינטרנט, משום שרבים מבין בעלי העסקים גם יודעים שנתח שוק רחב נמצא ברשת האינטרנט ולכן עליך לבנות אתר אינטרנט שהוא כרטיס ביקור של העסק שלך. גם אם יש לך חנות וירטואלית או אתר תדמית, על מנת שלקוחות יכנסו לאתר שלך עליך לקדם אותו. קיימים שני סוגים קידומים קידום אורגני וקידום ממומן, אז נתמקד במאמר זה בקידום אורגני, אז מה ההבדל בין קידום אורגני של חנות לבין קידום אורגני של אתר תדמית?

מהו קידום אורגני?

קידום אורגני הוא בעצם פעולות, הנעשות על מנת לקדם את האתר, ועל מנת שידורג במקום הראשון בגוגל. פעולות אלו מתייחסות אל הפעולות שמבצע בעל מקצוע כמו מקדם אתרים.

 

מהו אתר תדמית?

אתר תדמית הינו המייצג של העסק בעיני לקוחות רצויים. הוא נועד לשמש סוג של חלון ראווה לעסק שלך, ולכן ככל שהאתר יראה יותר עיצובי ועסקי, כך הלקוחות יתרשמו מהשירותים שלך.

 

מה היא חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית היא בעצם אתר אינטרנט, המציג את המוצרים שאתה  מעוניין למכור וניתן לבצע רכישה.

 

אז מה ההבדל בין קידום אורגני של שני אתרים אלו?

 

כתיבת תגובה