בעל עסק ,אל תהסס , שלא תפספס ,רק זכור: מכאן העסק שלך רק ימריא ! 0544304613 / 039312739

שלום לך , בעל עסק יקר, הגעת ליקל - פתרונות אינטרנט לעסקים * ההצלחה שלך נמצאת בקצות אצבעותיך * בניית אתרים בוורדפרס * הקמת חנויות מקוונות * קידום אורגני * שיווק דיגיטלי * אחסון אתרים * רכישת דומייןي

לקוח פוטנציאלי נכנס לגוגל וחיפש שירות או מוצר לפי הקטגוריה שבה העסק שלך נמצא .כלומר אנשים מחפשים מילות חיפוש שקשורות לתחום ולא את העסק ובטח שלא את שם בעל העסק . במילים אחרות ,המשימה שלנו כעסקים היא להיות בתוצאות הראשונות על מנת שיהיה עלינו מספיק מידע ברשת כדי לגרום ללקוח להתקשר . מדוע זה חשוב להשיג נוכחות בעמוד הראשון בגוגל ? כי כאשר אנו מחפשים מידע ,בדרך כלל סורקים עמוד ראשון ,ולפעמים גם עמוד שני ,ואולי אולי עמוד שלישי ….. זאת הסיבה שעסק ללא קשר לגודלו חייב שתהיה לו נוכחות אינטרנטית חיובית ומושכת עם חוות דעת ,פירוט המוצרים והשירותים והרבה ערך ללקוחות פוטנציאלים . התוכן !התוכן שאנו –כיום שיטת השיווק האפקטיבית ביותר לעסקים שהם נושאי מומחיות היא מייצרים צריך להיכנס לתוך הנכסים הדיגיטליים שלנו כגון :אתר האינטרנט ,עמ ‘עיסקי בפייסבוק ,ערוץ היוטיוב שלנו וכו ‘.

Ykl.co.il 0544304613
מהו קידום אורגני ואיך זה עוזר לעסק שלך ?
,דפי האתר בתוצאות החינמיות של URL קידום אורגני הוא למעשה שיפור מיקום כתובות דפי ה  מנועי החיפוש . , קידום ברשת מבוסס על כך שאנשים שואלים על דברים או מחפשים דברים שמענינים אותם  לרוב זה בעיה כאב ,אתגר או צורך .גוגל מעלה בחיפוש קישורים רלוונטים למה שרשם המתעניין בשורת החיפוש .כלומר ככל שנבין יותר לעומק מה הלקוחות שלנו מחפשים ונכתוב על זה יותר , כך גם נצליח לגרום לכך שנופיע הרבה יותר בחיפושים . ?אז מהם מילות חיפוש  / מילות החיפוש הם בעצם המילים ,ביטויים או משפטים שאנשים שואלים או מחפשים שירות  מוצר כלשהוא . רוב החיפושים בגוגל הם על מילות מפתח כלליות ,בשפה מקצועית גנריות ,כמו למשל עורך דין  או אינסטלטור .מכיוון שכל האינסטלטורים רוצים להיות מקודמים במילה אינסטלטור יש תחרות מאוד גדולה על המילה ,וגם החיפוש הזה בעצמו לא מביא לתנועה של קהל מתאים .השאיפה היא לייצר תוכן שיש בו רצפים של מילים /ביטויים שיביאו לנו תנועת גולשים איכותיים .
איך מגלים מהם רצפי המילים שיביאו תנועה איכותית לאתרך ?
מאפשרת לך טכניקה להביא קידום לאתר שלך על ידי הכנסה לתוכן רצפים של מילים או –אסטרטגיה של זנב ארוך  ביטויים שהגולשים מחפשים .לדוגמא : .טיפים לשמירה על העור לגיל השלישי • ?כיצד לשמור על עור הפנים לחודשי הקיץ • .איך לשמור על עור הפנים בחורף • הסיכוי לקבל פניה איכותית מתנועה כזאת גדולה יותר ! איסטרטגיית הזנב הארוך מתאימה מאוד לעסקים עצמאיים ,מכיוון שהיא משתמשת במומחיות של העסק .יש לה פוטנציאל להביא לך חשיפה של מאות ואלפי כניסות בחודש עם תנועה רלוונטית מאוד ומשמעותית .בשביל להפעיל את השיטה הזו עלינו לדעת היטב מדוע לקוחות מגיעים אלינו .כלומר מה הכאב ,הצורך ,הבעיה שיש בחיי לקוחותיך .ככל שיש לנו ביטוי יותר ספציפי שמגלם בתוכו צורך של קהלי יעד ,כך התנועה שתגיע מחיפוש כזה תהיה איכותית יותר ומניבה יותר . אז איך נגלה מה האנשים מחפשים ?הקשה על המילות חיפוש /צרוף שאנחנו מחפשים ובדיקה מה עוד עולה . דרך נוספת לבדוק בסוף העמוד את החיפושים הקשורים לאותה תוצאה ,ולפעול לקידום תחת אותם מילים .אחרי שהבנו מה הקהל שלנו מחפש ,אנחנו יכולים להתחיל לספק את הסחורה ,כלומר לכתוב את הביטויים והמשפטים שאנשים מחפשים בתוכן שלנו ,ולהיות חלק מאותם תוצאות ראשונות .

כמו שנאמר לעיל ,קידום אורגני הינו קידום האתר בתוצאות החיפוש החינמיות המופיעות במנועי  SEO , : החיפוש .בשפה מקצועית .יש מספר מנועי חיפוש SEARCH ENGINE OPTIMIZATION באינטרנט ,גוגל הוא החזק והידוע מכולם ,אך ישנם מנועי חיפוש אחרים כגון בינג ,יאהו ועוד .כל כמה שנים גוגל מעדכנת את האלגוריתם שלה כמענה להתפתחויות הטכנולוגיות .כיום אחרי מספר גלגולים ,האלגוריתם עובד על תוכן (ישנם פרמטרים נוספים כגון :נגישות ,תעודת אבטחה מהירות טעינה ועוד . )בשנים האחרונות גוגל נותנת חשיבות לאתר שנותן ערך ומענין את הגולשים ומכאן נולד המשפט ” :התוכן הוא המלך ” !ככל שהתוכן הנכתב הוא בעל ערך רב ,עוזר ומענין יותר ,כך גוגל מקדם את האתר על פני אתרים פחות מענינים ועם תוכן פחות איכותי . נשאלת השאלה :כיצד יודע גוגל מה מענין ומה לא ?התשובה :זמן שהיה !האלגוריתם יודע  לחשב את זמן השהיה של הגולש באתר ,את הגלילה בעמוד וגם את העמודים הספציפיים שבהם הגולש מתמקד . /להישארות לקוחות 1 ‘ התוכן הוא המלך ,אך הוידיאו הוא האס !כיום סירטונים הם הגורם מס  זה וידיאו שלצידו יש גם מלל תמלול (מילה במילה על – גולשים באתר .אחת השיטות הטובות ביותר הוידיאו

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support