האינטרנט הינו קדמת הבמה היום, ורבים מבעלי העסקים זונחים את החנויות הפיזיות, ובמקומן הם בוחרים להקים חנות וירטואלית. ניתן להקים חנות ווירטואלית למגוון רחב של מוצרים החל מבגדי ילדים ועד למוצרי ריהוט, וכן ישנם יתרונות רבים בחנות וירטואלית, אין צורך להחזיק מלאי רב והלקוח מזמין מוצר הוא נשלח אליו באופן אישי, אין צורך להעסיק עובדים, ניתן להעלות בקלות מוצרים, חיסכון בעלויות של מבנה כמו ארנונה ושכירות. אך יש לדעת כי גם הקמת חנות וירטואלית דורשת תכנון בדיוק כמו חנות פיזית, אך אם גם אתם רוצים למכור מוצרים באינטרנט ולהצליח להרוויח עוד משכורת מהצד, אז כך תקימו, בצורה נכונה, חנות וירטואלית ללא טעויות.

  1. תוכנית עסקית- יש לדעת כי חנות וירטואלית הינה עסק לכל דבר, וככזה יש להכין תוכנית עסקית ולתכנן את החנות, וכמו כן יש להכין את המוצרים שימכרו בחנות כמו ספירת מלאי, מחסן, אריזות למשלוח.
  2. לבנות חנות אצל אדם שמתמחה- חשוב מאד, מכיוון שיש היום מבחר רב של חנויות וירטואליות, אז חשוב לבחור אדם שמתמחה בכך ויכולת להבליט את החנות, כמובן עם המלצות.
  3. יש לבדוק איך המוצרים יגיעו ללקוח- אמנם המכירה אינה מתבצעת פיזית, אך בכל זאת המוצרים צריכים להגיע אל הלקוח. יש לחשוב את הדרך הנכונה והמשתלמת לבעל העסק איסוף עצמי או משלוח בדואר וכדומה.
  4. קשר עם ספקים וניהול מידע- אחד הדברים החשובים בחנות וירטואלית שהמוצרים יגיעו ללקוח ותמיד יהיה מלאי ניתן לשמור על כך, על ידי יצירת קשר עם ספקים ולנהל נכון את המלאי שכבר יש.
  5. אפשרויות תשלום- קיימות מגוון אפשרויות תשלום אך האפשרות המשתלמת ביותר לחנות וירטואלית היא סליקה באינטרנט זוהי מערכת ידידותית למשתמש ומתקדמת, המאפשרת ללקוח לשלם בכל כרטיסי האשראי הקיימים, והיא גם תומכת במערכת פייפל. כמו כן ישנו דף סליקה מיוחד המיועד לחנות וירטואלית, שהוא בעצם מיני חינות קטנה שיש בה סל מוצרים וקופה, ואפשרות לתשלום בנוסף לכך. סליקה באינטרנט אינה דורשת ציוד מיוחד אלא רק חיבור לאינטרנט.

כתיבת תגובה