דיוור אלקטרוני
דיוור אלקטרוני

מה זה בעצם דיוור אלקטרוני , ולשם מה נחוץ ?

דיוור אלקטרוני, או בשמו הלועזי ניוזלטר ( עלון מידע ) הוא כמו כל שליחת מכתב , בא בלשון דיוור אבל באמצעים אלקטרוניים . היום יותר מאי פעם זה נחוץ, והסיבות הן רבות, חלק מהן כדלהלן :

1 – סביבת דואר הנכנס מאפשרת בניית מערכת יחסים ואמן בין בעל העסק / בעל הרשימה לבין הלקוחות , בניית מערכת יחסים הבונה אמון, מחזקת את האמון ואת ההיכרות עם בעל הרשימה .
2 – אקטיביות ביחסים בתקשורת ובכל דבר במקום פאסיביות : לא סתם יחסים קרים או עסקה חד פעמית, אלא מערת יחסים של היכרות, אמון, אהדה , תן וקח ועוד .
3 – מידיות בתקשורת המאפשרת פניה מיידית למבצע או הנחה יחודית : לא עוד פרסום קר או קמפיינים באויר או השד יודע מה, באותו רגע שליחת הדיוור אלקטרוני זה מגיע אוטוטו לתיבות הדואר של הנמענים והם יכולים לקרוא אותו .
4 – שליטה על התזמון : מאפשרת פניה בטווחי זמן מוגדרים זה יכול להיות יום ספציפי בשבוע תדירות בחודש שע’ מסוימת ועוד
5 – אפשרות למשלוח ברכות והודעות לימי הולדת חגים וכו’ : אופציה טובה מאוד למי שיש רשימה מפורטת הכוללת פרטים רבים ולא רק שם וכת’ מייל , אלא גם תאריכי ימי הולדת ושם אפשר לשלוח ברכה לימי הולדת , ובכללי , לשלוח ברכה לימי חג לתזכורת ולאיחולים לרגל חג מסוים .
6 – חזרה על המסר וליווי במחזור הקניה

7 – לרשימת התפוצה יש אפקט מצטבר : לרשימת התפוצה יש כוח זה כלי אפקטיבי למינוף העסק, האפקט שלו מצטבר מפני שבשליחת דיוור אלקטרוני אתה מראה את עצמך , את הידע שלך ואת העסק שלך למנויים וגם לחבריהם
8 – מסרים איכותיים מהווים שירות מבוא מעולה והכוונה היא שתוכן איכותי ובעל ערך מעלה את האמינות ואת הערך הנתפס בעיני הלקוחות והם צמאים לעוד מידע ומחזקים את היחסים וגורמים להכרה רבה יותר
9 – מסרי הדואר האלקטרוני מאפשרים מכירת ” קו שני” הכוונה היא שהם גורמים להעלאת האמון וגורמים לקניות בעסק , מפני שאם מנוי, מישהו חשב על קנייה מסוימת , ולא תמיד קונה בפעם הראשונה או במסר הראשון, אזי אם הזמן זה מפמפם לו ולבסוף הוא קונה .
10 – משלוח מסרים בצורה זו מייצרים אפקט של שיווק ויראלי
11 – קל למדוד תוצאה של קמפיין לפרטי פרטים : בודאי , אפשר לראות כמה קליקים קיבל הדיוור וכמה לחצו על המסר , כך שככל שהקליקים והלחיצות באחוזים גבוה יותר אזי מדובר על רשימה איכותית, על תוכן מעניין .
12 – סביבה לעצלנים … הפניה קלה לביצוע פעולה : לא בדיוק אבל בערך… במילים אחרות , כל הרשימה , הדיוור וכו’ היום בלחיצת כפתור לא צריך להתאמץ , בוחרים תבנית , ממלאים בתוכן ,כלשהו אם זה טקסטים , תמונות או סירטון , והופ ! לוחצים על הכפתור וזה מגיע לכל המנויים אם זה מאות ואם זה אלפים .
במילים אחרות מכובדי ,  בניית מועדון לקוחות שימור היחסים ושמירה על קשר לטווח הארוך השיווק המתקדם הוא בדואר אלקטרוני ואינו מצריך השקעה גדולה ואילו התועלת לא תסולא בפז…

 

דיוור אלקטרוני

נשאלת השאלה : טוב ממה מתחילים ? כיצד לקבל כת’ מייל ? איך להגדיל את רשימת התפוצה ?

1 – שיתוף פעולה עם בעל רשימה נוסף ( בדרך כלל  באותו סדר גודל )

2 – כפתור בולט בעל כיתוב ספציפי , ” הצטרפו אלינו : , קבלו טיפים , כפתור בולט ומזמין להצטרפות , בדרך כלל לקבל מתנה או מדריך כלשהו .

3 – הסברת התועלת שבהרשמה : מה יצא לך מיזה , זוכרים ? כמו הנאמר לעיל, אפשר במיידית לקבל מדריך, לקבל טיפים, ואפשר מי שמנוי הוא הראשון לקבל על מבצעים וכו’ .

4 – הבטחת תועלת מיידית לדו’ קורס מיידי תקבלו עכשיו ועוד

5 – הימנעות מבקשת מילוי פרטים רבים למשל :שם פרטי שם משפחה טל’ כת’ מגורים וכו’ , היום זה כבר לא נחוץ, מה שנהוג לבקש זה שם , טל’ וכתובת מייל ואמר מי שאמר הנכס הכי חשוב בעסק זה כתובת המייל של הלקוח , שבעזרת זה אפשר לדוור לו ובכך להפוך אותו ללקוח משלם .

6 – הצהרת פרטיות : אופציונלי (להצהיר שלא יעשה שימוש חורג או העברה לצד ג’ )

7 – בונוס סודי

8 – דיוורים הדדיים

9 – וובינאר : סמינר אינטרנטי , היום זה כלי רב עוצמתי , וובניאר זה סמינר אינטרנטי , הרצאה און ליין בפני קהל גדול שאפשר להרצות בפניו ולהעביר לו ערך במידה וימסור את כת’ המייל שלו .

10 -טיפים מקצועיים

11 – סיפורי מקרה

12 – להיות פעיל בפורומים ובבלוגים

13 – יבאו אנשי קשר מכל תוכנת דיוור כגון ג’ימייל

14 – לסקרן: דו”ח מיוחד ( אבל באמת מיוחד….)

15 – יבאו אנשי קשר מהאאוטלוק : מכל התיקיות

16 – יבאו מכל תוכנה משרדית קיימת

17 – העתיקו מחשבוניות או קלסרים ישנים .

18 – איספו מכל טבלת אקסל שתוכלו למצוא .

איך ניוזלטר יקדם את העסק שלך ? 

במאמר הבא….( לחץ כאן )

מערכות דיוור אלקטרוניות בארץ ובעולם יש רבים, אחת המומלצות , שגם אני משתמש בה היא VIPLUS , והיא נוחה וטובה מאוד , להלן הקישור : https://www.smoove.io/he