המפתח הוא שיתוף בתוכן  ומדיה מילות מפתח היא אינטגרציה –שילוב, בין מספר אתרים של מדיה חברתית. הרעיון הוא שאנשים יראו אותך בכל מקום ויתחילו להגיד : מי הבן אדם הזה ,הוא בטח תותח כי אני רואה את החומרים שלו בכל מקום. המפתח הוא תוכן בעל ערך .לא פיטפוטים ,אלא תוכן ממשי .יש ל זה 3 מטרות:

• שהקהל שלך ילך אחריך ממקום למקום ברשת.

• לבנות רשימה. • למכור להם דברים  – וזה כמובן הכי חשוב. הנחה היסוד שלי כאן היא שיש לכם כבר סרטונים מוכנים של טיפים באורך של כ-2 דקות .אבל אם אין לכם – אז תיצרו בנק של סרטוני וידיאו עם טיפים . זה צריך להיות דקה עד שתיים. טיפ אחד בכל סרטון, לא לערבב-טיפ אחד ספיציפי בכל וידיאו ,ממש תפרק כל דבר לצעד אחרי צעד , ולכל צעד תקדיש סירטון . זה יכול להיות משהו חי – כלומר סרטון שבו רואים אתכם מדברים ,או מצגת., זה לא צריך להיות ברמה גבוהה .תעשו משהו זול וקל להכנה .

10 סרטונים זה טוב ,50 זה מצויין  ו-100 זה אפילו יותר מצויין. אז בואו נניח שיש לכם 100 סרטונים כאלה. נשתמש בכמה וכמה  פלטפורמות מוכרות כמו :

• יוטיוב • פייסבוק /אינסטגרם • האתר שלכם , בנוסף לזה נשתמש בבלוג שלכם , ןבטוויטר כדי לקדם את זה. עכשיו אתם מעלים 40% מהסרטים ליוטיוב , ותעשו את זה הכי מהר שאתם יכולים. . תעלו את כולם לאותו ערוץ של יוטיוב שיהיה מוקדש רק לכם .

חשוב שזה יהיה טיפים בעלי ערך ,לא פרסומות ולא תוכן מכירתי אלא ממש ערך . בסוף כל סרטון תכתבו שמי שרוצה טיפים נוספים יירשם ב… עמוד בו הם יתבקשו להכניס כתובת אי מייל .בעמוד הזה אפשר לשים וידיאו קצר ובו תספרו להם איזו חומר טוב הם עתידים לקבל אם ירשמו.

בפייסבוק תפתחו דף עסק ,ושם תשימו 20% נוספים מהסרטונים שהכנתם. המטרה היא לתת לקהל שלכם בפייסבוק סיבה טובה לעקוב אחריכם.

ואז תפנו אותם לעמוד הרשמה באתר שלכם (דף נחיתה). ועכשיו בא החלק הכי קול – צרו באתר שלכם אזור שמיועד רק ל”חברים”,כאלה שנרשמו – חינם. אבל הגישה לשם רק למי שמסר את הכתובת המייל שלו. כשהם נכנסים לאזור המיועד לחברים בלבד – אתם רוצים לתגמל .אותם,ולכן שם יהיו 10 סרטונים וידיאו נוספים – יחודיים רק לשם. ואתם יצרים מערכת דיוור אוטומאטית שתשלח לרשימת חברי החינם , האלה מייל כל יום במשך 20 ים עם תיאור קצר של הטיפים שיקבלו שם. בלי למכור להם בינתיים כלום. בסוף החודש יוצא שהם התרגלו לקבל מכם כל יום וידיוא . אתם מתארים לעצמכם עד כמה רמת האמון שלהם בכם תגדל בשלב הזה?

עכשיו הגיע הזמן לתרגם את האמון לכסף:

• איפשהו באיזור ההודעה ה-15 – הציעו להם לקנות חברות בתשלום באתר שלכם – שם ימשיכו לקבל מידע מתקדם באותו נושא – זהו הקורס היותר מתקדם שלכם,שניתן לחברים משלמים. • עכשיו רכשתם אמון ואנשים ישלמו לכם לחודשים רבים מראש .אתם מרוויחים ישירות.

הבלוג שלכם והטוויטר ישמשו אתכם כמקדמי תנועה.אתם מזמינים אותם להכנס לאיזור החברות חינם,כי זה עתה גמרתם להכין וידיאו נוסף ובו יכלו לגלות …. רק תרשמו ותקבלו גישה לזה ולעוד 15 טיפים …. והכל בחינם.

זה נותן לכם נוכחות מצויינת ,עוזר לכם לבנות רשימה ומאפשר לכם למכור מוצרים . אפשר לעשות עם האסטרטגיה הזו ים כסף,ואפילו עם הרבה פחות מזה.

והחדשות הטובות הן:זה אסטרטגיה חדשה לגמרי וכמעט אף אחד עוד לא  עושה אותה .אבל גם אם כולם יעשו – לכל אחד יהיה יחוד שלו והקהל שלו .

ישנם סוגים רבים של סרטוני וידאו הקיימים ברשת האינטרנט, לכל אחד ייחוד ומטרה משלו. בבואנו להפיק סרטון וידאו המיועד לאינטרנט, אנו חייבים להתמקד במטרת יצירתו ובמסר שהוא אמור להעביר. חשוב לזכור, סרטון וידאו המועבר ברשת האינטרנט שונה בתכליתו מסרטון פרסומת המועבר במדיה הטלוויזיונית, ולכן אנו חייבים לפנות לאנשי המקצוע המומחים בתחום הוידאו באינטרנט ולא בתחום הפקות טלוויזיה, זאת מכמה סיבות, בעיקרן טכניות. ככלל, משך זמן סרטון וידאו שיווקי ברשת האינטרנט הוא בין 2-5 דקות, לא יותר! מיקוד מטרת הסרטון חייב להיות חד וברור כבר ב-4-7 שניות הראשונות וללא היסח דעת. קריאה להנעת פעולת הצופה תועבר לקראת סיום הסרטון ולא במהלך רצף הצפייה בו. מטרת הפקת סרטון תדמית: הצגת החברה ושירותיה. שימושים עיקריים: אתר הבית של החברה. אורך ממוצע: 2-3 דקות.  סרטון מוצר :מטרת הפקת סרטון מוצר: בידול וייחוד יתרונותיו אל מול מתחריו. שימושים עיקריים: הפצה בפלטפורמות החינמיות ברשת, עמוד מוצרי החברה באתר הבית, קמפיינים שיווקיים ועמודי נחיתה. סרטון כרטיס ביקור :אורך ממוצע: 2-4 דקות. מטרת הפקת סרטון כרטיס ביקור: הצגה פרסונלית, תחום העיסוק ובידול התמחות. שימושים עיקריים: עמודי נחיתה, עמוד אתר הבית והפצה בפלטפורמות החינמיות ברשת. סרטון הדרכת מוצר : אורך ממוצע: 1-4 דקות. מטרת הפקת סרטון הדרכה: הצגת השימוש במוצר. שימושים עיקריים: עמוד המוצר באתר החברה, הפצה ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים ועמודיאתרי מכירה. סרטון משקיעים:אורך ממוצע: 2-4 דקות. מטרת הפקת סרטון משקיעים: גיוס משקיעים, הצגת החברה, חזונה ובידולה מול מתחריה.שימושים עיקריים: פגישת משקיעים פוטנציאלים. סרטון המלצות לקוחות : אורך ממוצע: 2-4 דקות. מטרת הפקת סרטון המלצות לקוחות: הצגת יתרונות ובידול העסק, כלים פרקטיים נרכשים. שימושים עיקריים: עמודי נחיתה, עמוד ממליצים ואו לקוחות באתר הבית. כפי שרואים מתמצית התיאורים, לכל סוג סרטון ישנם המאפיינים הייחודיים שלו, משך הצפייה האפקטיבי והשימוש בו. חשוב לציין כי לאחר בחירת סוג הסרטון, ייעודו ומטרתו, יש לבחור בחברה המתמחה בתחום הוידאו באינטרנט והשיווק הרשתי אשר תדע לתת פתרון כולל ומענה מקצועי-טכני נכון מתוך ראיה שיווקית וממוקדת.