ההבדל העיקרי בקידום כלשהו בגוגל חיפוש לבין קידום בפייסבוק, הוא שבגוגל אנחנו ” מושכים ” אנשים שמחפשים מוצר אשר דומה למוצר שלנו , ובפייסבוק אנחנו ” דוחפים ” את המוצר שלנו לאנשים אשר לדעתנו אנחנו יכולים להיות קהל לקוחות פוטנציאלי.

בגוגל הקהל אשר מחפש הוא לרוב קהל חדש, ובפייסבוק נשאף לפנות לקהלים שביצעו אינראקציה עם המסרים השונים ולכן הקריאייטיב הוא יותר קריטי לדחיפה וחשוב לרענן אותו לעיתים תכופות יותר. בגוגל התחרות היא על מילות מפתח ובפייס התחרות היא על עלות לפי חשיפות לקהלים .

אז, כשבוחנים איפה כדאי לפרסם וכמה , אז נחשוב מה המטרה שלנו , איפה הקהלים שלנו נמצאים , האם כדאי לשלב פרסום בין 2 הפלטפורמות , מה אפשרויות הטירגוט למוצרים שלנו, מה מידת התחרות ומה העלויות .

בהצלחה !

כתיבת תגובה