בעל עסק ,אל תהסס , שלא תפספס ,רק זכור: מכאן העסק שלך רק ימריא ! 0544304613 / 039312739

שלום לך , בעל עסק יקר, הגעת ליקל - פתרונות אינטרנט לעסקים * ההצלחה שלך נמצאת בקצות אצבעותיך * בניית אתרים בוורדפרס * הקמת חנויות מקוונות * קידום אורגני * שיווק דיגיטלי * אחסון אתרים * רכישת דומייןي

מפיקים את המירב ממילות מפתח

מנועי חיפוש כמו Google ו-Bing מציעים כלים שיעזרו לכם להסתמך פחות על ניסוי וטעיה בתהליך הבחירה של מילות מפתח, ויקלו על לקוחות פוטנציאליים למצוא אתכם באינטרנט. בשיעור הזה נעסוק בנושאים הבאים:

  • כלי בדיקה
  • חיפושים קשורים
  • מילות מפתח שליליות. ‎

שלום !

אתם בטח כבר יודעים שאנשים משתמשים בהרבה מילות מפתח שונות כדי לחפש מוצרים או שירותים. הנושא שלנו היום הוא איך לבחור מילות מפתח יעילות ככל האפשר. בסרטון הזה נעסוק בכלי בדיקה, למשל הכלים שמספקים מנועי חיפוש כמו Google ו-Bing. נראה איך שימוש בכלים האלה יכול לצמצם את הניסוי והטעיה בתהליך של בחירת מילות מפתח ולעזור ליותר לקוחות פוטנציאליים למצוא אתכם באינטרנט. בואו נראה איך זה עובד.

נניח שכבר יש לכם קמפיין לשיווק במנועי חיפוש לקידום העסק שלכם לצילום חתונות. מגיעים אליכם לקוחות, אבל אתם רוצים ליצור קמפיין חדש לקידום תמונות של חיות מחמד. כלי כמו מתכנן מילות המפתח של Google או מחקר מילות המפתח של Bing יכולים לעזור לכם להבין אילו מילות מפתח הכי רלוונטיות ויהיו הכי יעילות לקמפיין החדש. לדוגמה, אם תקלידו בכלי "תמונות של חיות מחמד", יוצגו לכם עוד חיפושים שקשורים למילת המפתח הזו. בואו נראה אילו ממילות המפתח שמוצגות בכלי יכולות גם הן להתאים לקמפיין החדש. אפשר לראות שאנשים מחפשים מונחים כמו [תמונות של כלבים], [אמנים לצילום חיות] ו[צילומי כלבים]. בנוסף, התוצאות מראות בערך כמה חיפושים של כל מונח נעשים, וכוללות עוד מידע שימושי, כמו המלצות ל"הצעות מחיר" ונתוני "רמת תחרות".

המידע הזה מאפשר לכם ליצור כמה "קבוצות" שנקראות קבוצות מודעות. אחת למונחים שקשורים לתמונות של חיות מחמד, אחת למילים שקשורות למונח [תמונות של כלבים], אחת למילים שקשורות למונח [צילומי כלבים] ואחת למילים שקשורות למונח [אמנים לצילום חיות]. חלוקה של המונחים האלה לקבוצות מודעות תאפשר לכם לנסח מודעות רלוונטיות לכל קבוצה של מילות מפתח.

טיפלנו במילות המפתח הרלוונטיות, אבל מה עושים עם מילות המפתח שלא נראות כל כך רלוונטיות? לדוגמה, אפשר לראות שהרבה אנשים מחפשים גם [תמונות של חיות מחמד עיפרון], שזה מונח שמצביע על כך שהם מחפשים משהו קצת אחר. יש גם הרבה אנשים שמחפשים תמונות של חיות מחמד בצבעי מים או תמונות של סוסים, שהם תחומים שאתם לא מתעסקים בהם. במצבים כאלה, מומלץ להשתמש ב"מילות מפתח שליליות", כדי למנוע הצגה של המודעות שלכם כשאנשים מחפשים דברים שלא רלוונטיים לעסק. לדוגמה [-עיפרון], [-פסטל] ו[-סוס]. מילות המפתח השליליות האלה יחסמו הצגה של המודעות שלכם בעקבות כל חיפוש שיכלול אחת מהן או את כולן. זה כלי שימושי, כיוון אם תמנעו הצגה של מודעות בעקבות חיפושים לא רלוונטיים תחסכו כסף ותבטיחו שרק לקוחות שאתם מעוניינים למשוך יראו את המודעות שלכם.

בואו נסכם. כלים לבדיקת מילות מפתח יכולים לעזור לכם למצוא מילות מפתח שימשכו לקוחות… אבל הם גם עוזרים לכם לזהות מילות מפתח שכדאי להימנע מהן. מומלץ לחזור לכלים האלה לפרקים כדי לבדוק את מילות המפתח שלכם. דפוסי החיפוש של אנשים משתנים עם הזמן, ואם תשאירו את הקמפיינים ללא שינוי לתקופות ארוכות מידי, הביצועים שלהם יכולים להיפגע.

 

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support