בעל עסק ,אל תהסס , שלא תפספס ,רק זכור: מכאן העסק שלך רק ימריא ! 0544304613 / 039312739

שלום לך , בעל עסק יקר, הגעת ליקל - פתרונות אינטרנט לעסקים * ההצלחה שלך נמצאת בקצות אצבעותיך * בניית אתרים בוורדפרס * הקמת חנויות מקוונות * קידום אורגני * שיווק דיגיטלי * אחסון אתרים * רכישת דומייןي

צור איתנו קשר בכדי להשיג חנות חזקה כבר היום

הקמת חנויות מקוונות

הקמת חנויות מקוונות

האם אתה חושב להשיק עסק חדש של מסחר אלקטרוני? הבחירה הראשונה שלך תהיה WooCommerce. מכיוון woocommerce הוא טופס צלחת רב עוצמה המספק שליטה מלאה על חזית החזית ועל החלק האחורי של החנות. יותר מ -2.3 מיליון חנויות מפעילות woocommerece כבר.

הקמת חנויות מקוונות

לקבל תשלום מקוון

אתה יכול לקבל תשלום מקוון באמצעות פורטלי תשלומים מקוונים. אמצעי תשלום קלים בתהליך מהיר גורם למשתמשים לקנות לעתים קרובות יותר. שיטות מקוונות אלו בטוחות לחלוטין עבורך כאיש עסקים וללקוח כלקוח.

פריסה מגניבה

פריסה מגניבה שתתאים לכל המכשירים. לא משנה אם הלקוח משתמש במחשב, מחשב נייד, טלפון סלולרי, טאבלט, טלוויזיה או מכשיר כלשהו.

הקמת חנויות מקוונות

טרנד עולמי

היום יותר מתמיד הקמת חנות מקוונת הן צורך השעה . אל תשאר מאחור , הצטרף לטרנד העולמי, לא מדובר משנה לשנה אלא מיום ליום הצורך בקניה מקוונת עולה וזוהי ההזדמנות שלך לקפוץ לעגלה .

הקמת חנויות מקוונות - היום יותר מאי פעם...

הקמת חנויות מקוונות  – הטכנולוגיה מקוונת אליך …..

האם שמעת על חנות בלא צורך של חנות ? בוודאי כבר שמעת “שהכסף לא גדל על העצים” והיום יותר נכון להגיד: כסף בלחיצת כפתור ! כן יקירי המכובד, היום יותר מאי פעם , פלאי הטכנולוגיה נגישים יותר מתמיד ומאפשרים עשיית כסף בלחיצת כפתור. ניהול כל החנות המחזיקה מלאי בלא צורך במיקום פיזי ממש חיסכון ניכר בעלויות המקום כגון: שכירות ,ארנונה ,חשמל וכד’ ומעל הכל – נוחות מרבית – בעלי עסקים,חברות וארגונים כבר זיהו מזמן את הטרנד: רשתות המזון, בתי אופנה, תכשיטים, מוצרי חשמל ו אלקטרוניקה ובעצם מה לא? חנות מקוונת , או אם תרצה חנות וירטואלית היום יותר קל מאי פעם . משלב האפיון ועד הלקוח הסופי בלחיצת כפתור ובצורה מאובטחת ביותר .

חנות מקוונת גם נקראת לעתים  קרובות בשמות נוספים כגון אתר מכירות , חנות וירטואלית אתר מסחר אלקטרוני ו /או אתר ecommerce או אתר מסחר וירטואלי איך שלא נקרא לזה זוהי למעשה חנות לכל דבר ועניין שלה יתרונות רבים וחסרונות מעטים ( לטעמי ) .חנות באינטרנט מציגה מוצרים רבים ככל שיש בעולם האמיתי ומאפשרת רכישה רק שהיא יושבת על שרתים ולא חנות פיזית ממש. חנות וירטואלית כפי שהבנת היא חנות היושבת באינטרנט ויש לה מאפיינים כמו של חנות רגילה – קטגוריות של מוצרים רבים שניתן לבחור מביניהם וישנה אפשרות להוסיף לסל הקניות אפשרות לקבל הנחה ( למשל על ידי קופונים או מבצעים שונים נניח ) וכמובן אפשרות הזמנה ולמשלוח עד הבית.

אז מה בדיוק יש לנו כאן? למה צריכים את זה? ומה יצא לנו מכאן בכלל ?

אז אם נעיף את מבטינו לחו”ל,  שם הרשת גועשת ועובדת במלא הקיטור וקניונים ענקיים כגון אי ביי,  אמזון , אטסי ועוד משמשים כזירות מסחר וחנויות ענק אפילו בלא הצורך באחזקת מלאי , ועובדות בהיקפים שאיש לא חלם עליהם . .המחזורים וההכנסות גדלים משנה לשנה ומביאות כסף רב למי שבקיא ברזי המסחר שם. אנחנו הישראלים יכולים ללמוד מהאמריקאים על כל החגיגה ברשת , על כל נושא המסחר המקוון ועל התקדמותם הטכנולוגית ולהודות להם על כך ובמיוחד בימים של סוף נובמבר יכולים אנו להצטרף ולקחת חלק בפסטיבל הקניות ולהזמין ברשת מגוון מוצרים בהנחות אטרקטיביות .

על פי מחקר שנערך על ידי חברת ipsos שאותו חשפה פאי פאל , כ 85% מהגולשים באינטרנט מגיל 18 בישראל קנו ברשת בשנה האחרונה . 79% מתוך סך הקונים הישראליים ברשת קנו באתרים בינלאומיים בזמן האחרון , נתון המציב את ישראל כאחת משלוש המדינות המובילות בשיעור הצרכנים הקונים באתרים בינלאומיים אחרי אירלנד ואוסטרליה .

השיא הוא כמובן בסוף נובמבר בכל שנה ושנה  , עקב ימי הבלאק פרידיי והסיבר מאנדיי שירכזו סביבם קניה מוגברת. המודעות לחגיגות ולקניות של חודש זה עלתה מאוד בשנים האחרונות גם בקרב הצרכנים הישראלים . בשנת 2014 נרשם זינוק של 126% בהיקף הרכישות של הישראלים שקנו 63% מוצרים בכל שניה בסכום ממוצע של 850 ש’. הטרנדים החמים של השנה קרי 2020 ,מגיעים מעולמות הטכנולוגיה בדגש על הסמארטפונים כדוגמת גלאקסי S6 + EDGE אייפון 6 וגם oneplus toe כשיאני המכירות וגם אפשר להוסיף שעונים חכמים של אפל ואדרואיד .

לצד חנויות המסחר בחו”ל כדוגמת אלו שנמנו לעיל אתרים רבים בארץ מנסים למנוע את זליגת הצרכנים לאתרים בחו”ל , למשל אתר וואלה שופס מציע אלפי מוצרים ללא מע”מ וכן מוצרים ב 30% הנחה , חברת סיטון למוצרי צריכה מציעה מגוון רחב של מוצרי מזון וקהל הלקוחות רוכש מזון ומוצרי צריכה בהיקפים גדולים – נכון לחודשי נוב’ דצמ’ 2020 .

מה הם היתרונות והחסרונות של הקמת חנויות מקוונות  ?

בגדול ,הקמת חנויות מקוונות  נועדה לענות על החסרונות של חנות רגילה . ראשית היא זולה בהרבה להקמה וזולה לתחזוקה אין צורך להחזיק מלאים ואין צורך לשלם לאנשי מכירות ובטח ובטח שאין צורך לשלם עבור שכירות, ארנונה , ועוד,ועוד . שנית, באמצעות פרסום אפקטיבי ניתן להגיע לקהל לקוחות רחב מאוד כמעט מכל רחבי הארץ. שלישית החנות זמינה 24 שע’ ביממה 7 ימים בשבוע ,ומאפשרת רכישה בכל שעות היום בסופי שבוע ובחגים. כמו כן , באמצעות רכישה מקוונת חוסכים הגולשים בעלויות , היות ואין להם צורך בהגעה פיסית למקום ולשלם על נסיעה וחניה כדי לקחת את המוצר מפני שהוא נשלח אליהם הביתה .

החיסרון העיקרי לטעמי הוא בחוסר האמון של הקונים הממוצעים ביחס לקניה באינטרנט : אם זה עקב מהחשש של הכנסת פרטי האשראי , הזמנה לא מתאימה / לא תקינה או אי קבלת ההזמנה בכלל , אבל כפי שנאמר לעיל עם הזמן הקונים נהיו יותר “טכנולוגיים” ופחות סקפטיים ודבר זה מתבטא בעליה של הקניות מחנויות וירטואליות משנה לשנה .

אם נסכם עד כאן הקמת חנות מקוונת ( או וירטואלית …) עולה הרבה פחות ומקבלת יותר חשיפה .

דגשים הכרחיים בהקמת חנויות מקוונות :

  • ניהול מוצרים – יכולת ניהול קלה של מוצרים בקטגוריות ותת קטגוריות
  • חיפוש מתקדם – בחנויות גדולות במיוחד חובה פונקציה זו כי אז האתר יודע לשלוף מוצרים תוך התאמת שורת החיפוש לשם המוצר תאורו או המפרט שלו
  • ניהול כרטיסי הלקוח – ( זמין לבעלי החנות בלבד) זהו מודול פנימי במערכת הניהול המאפשר ניהול כרטיסי הלקוחות השונים אם זה פרטי הלקוח רכישות אחרונות שביצע , שיקלול סכום הרכישות ועוד.
  • סל הקניות – זוהי למעשה עגלה וירטואלית באתר שמציגה את רשימת המוצרים אותם רוצה הרוכש לקנות כמויות מחיר משוקלל סופי ועוד.
  • ניהול מלאים – פונקציה פנימית במערכת הניהול המאפשרת קביעת המלאי של כל מוצר ומוצר .
  • ניהול קופונים – זהו מודול מומלץ שאיננו קיים בחניות סטנדרטיות בדרך כלל ,ופה מדובר ביכולת הכנסה של קוד קופון בעמודת עגלת הקניות וקבלת הנחה במחיר הסופי .
  • סליקה – פונקציה הכרחית בכל חנות וחנות ( במקום רכישה טלפונית ) שבה אפשר לשלם עבור המוצר מעמודת עגלת הקניות ניתן לעבור הלאה לעמ’ הסליקה ושם לבצע את הרכישה בצורה מקוונת ומאובטחת על ידי הכנסת פרטי הרוכש מבחינה טכנית מימוש עמ’ הסליקה יכול להתבצע או באמצעות כרטיסי אשראי או באמצעות פאי פאל ( ישנם כמה דרכי סליקה אך לא נפרט אותם כאן ) חנות מקוונת ללא סליקה איננה חנות ! ! !
  • ניהול סטטוס הרכישה – מודול פנימי במערכת הניהול המציג את מצב הרכישה בכל רגע נתון למשל : הוזמן ויצא, הוזמן ולא יצא עדיין ,הוזמן ואין במלאי.
  • ניהול סוגי המשלוח – קביעה של סוג המשלוח האפשריים לבחירה עצמית והעלות של כל משלוח למשל : דואר רשום x ש’ : איסוף עצמי ללא עלות: שליח עד הבית y ש’ וכן הלאה
  • הנחות אוטומטיות – אפשרות לתת לרוכשים הנחה אוטומטית כגון הנחה על רכישה בגין כמות הנחה מעל רכישה בסכום מסוים וכו’
  • דו”ח תקופתי- דוח תקופתי המופק עבור בעל החנות המשקף בכל פרק זמן נתון את כמות הרכישות באתר ואת ההכנסות מהרכישות הללו .

מעל הכל חובה עמודי המוצרים שיהיו מפורטים בצורה נוחה ותיאור מפורט לכל מוצר ומוצר .הרכישה כמו בעולם האמיתי איננה רק אמצעי להשגת המוצר הסופי אלא תהליך רכישה חוויתי ככל שהתהליך חוויתי יותר ונעים יותר כך נחזור ונרכוש מוצרים נוספים באותו המקום לכן בהגיענו לתכנן בניית חנות וירטואלית  חדשה צריך לחשוב היטב כיצד לשפר את חווית הגלישה של הגולש . להלן מס’ רעיונות והמלצות – עיצוב האתר בהתאמה אישית ולא להשתמש בתבניות או בעיצוב כללי מדי, חלוקה ברורה לקטגוריות ולתת קטגוריות תצוגת מוצר ברורה , שיתוף המוצר ברשתות חברתיות הדפסת עמודי ההסבר על כל המוצרים באתר,  מוצרים מומלצים הצעות רכישה שונות,  מועדון לקוחות,  סטטיסטיקות , ביקורת גולשים, בחירת שיטת משלוח רצויה לרוכש וכמובן דף תודה ובו פרטי הרכישה .

למי זה מיועד ? למי זה מתאים ? כמעט לכל אחד…

הקמת חנות מקוונת  מתאימה הן לשכירים והן לעצמאיים המעוניינים כמשרה חלקית / מלאה : מתאימה למי שחפץ בהכנסה נוספת ,הכנסה עיקרית ,  וגם לבעלי חנויות פיזיות שרוצים להגדיל חשיפה לפרוץ לאזורים חדשים ולקהלים נוספים ובעצם לכל מי שיזם בנפשו .

למה איתנו ? מה נותן יקל בניית אתרים  ?

כחלק משירותנו וכבסיס לחזוננו אנו מייחלים להצלחתו ופועלים לקדם את בעל העסק ואת החנות אותה הוא מפעיל,  מעניקים לו ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך,שליטה יעילה ואפקטיבית באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים ואפשרות לפיצ’רים רבים .

יקל בניית אתרים  שם דגש על פלטפורמה חכמה חדשנית גמישה וידידותית, מתן תמיכה והדרכה לשליטה מלאה על החנות ושאיפה להצלחת החנות מבין כל החנויות הצצות ברשת , שירות ויחס אישי צמוד לאורך כל היום ולאורך כל השנה מתן מענה לכל צורך אשר יכול להתעורר אצל בעל החנות הוירטואלית .

יקל בניית אתרים  מיסודו ובבעלותו של מר יוסף ק. הנכבד מאפשר בנוסף מבחר כלי  קידום מכירות מתקדמים : קופונים חכמים, חבילות בהנחות מיוחדות מוצרים נלווים המוצגים בצורה אקטיבית ,מערכת קשרי לקוחות מלאה, התראות על מלאי, ושינוי מחיר כרטיס לקוח לכל סטטוס של הזמנה ועוד ועוד .

לסיכום

הקמת חנויות מקוונות באינטרנט יכולה להוזיל עלויות ולהגדיל את קהל הרוכשים. עם זאת, בטרם הקמת חנויות מקוונות , תהיה החנות אשר תהיה ,  או חנות eCommerce חדשה, יש להקדיש מחשבה לתכנון האתר וזאת על מנת להגדיל את אמון הגולשים ברכישה, להפוך את חווית הרכישה לנעימה ומהנה יותר, ולאפשר ניהול ומעקב נוחים יותר עבור מוצרים, לקוחות, מלאים ומשלוחים. אתר שנבנה לאחר שהושקעה בו מחשבה ימשוך אליו גולשים חדשים, יחזיר אליו רוכשים מהעבר לרכישות נוספות וינוהל בצורה נוחה וקלה יותר על ידי בעליו.

אז למה אתה מחכה  ? אל תהסס שלא תפספס התקשר עכשיו : 039312739 או 0544304613
וקבל את עסקת החבילה המשתלמת בישראל , בהצלחה !

 
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support