הוידיאו משתלט על פייסבוק וזאת עובדה…וגם אתם צריכים לקחת בו חלק !  יותור יותר מהתוכן  שמשותף כל יום בפייסבוק הם סירטוני וידיאו וזה הזמן הטוב ביותר לצלם ליצור ולקדם סירטוני וידיאו כדי לשווק את העסק שלכם

אז מה הם העובדות על שיווק עסקים בפייסבוק ?

1 – 75% או שלושת רבעים מכל התוכן במובייל שייך לסירטוני וידיאו.  אתם רוצים שהקהל שלכם יראה אתכם גם דרך המובייל  חייבים לשווק את התוכן גם בטלפון החכם .

2 – 80% מהלקוחות מעדיפים לצרוך את התוכן בוידיאו יותר מאשר טקסט כתוב או כל תמונה אחרת .

3 – פייסבוק נהפך לאתר הוידיאו הגדול בעולם הרבה יותר מיוטיוב והם עברו כבר מזמן את יוטיוב , וכל העסקים חייבים לשווק את עצמםעל ידי סרטונים .סרטון  אחר סרטון  מפני שזו הפלטפורמה הכי מתאימה כך אמר גם מזמן הבעלים מארק צוקרברג : “אמרתי כבר מזמן שאני מקדם וידיאו אצלי בפייסבוק יותר מכל תוכן אחר ” ,  לכן גם העסק שלכם צריך להיות שם .

4 – סירטון וידיאו הוא הדרך האותנטית ביותר להעביר את הסיפור שלכם לקהל שלכם .

5 – לא צריך ציוד יקר כדי לצלם סרוטון  . פשוט לשלוף את הטלפון הסלולארי  ולהשתמש בו היות ובכל טלפון מסתתרת מצלמת HD האיכות שלה טובה ואפשר להעלות ישר לפייסבוק .

6 – דבר חשוב הוא שאפשר לקחת את הסירטון ולקדם אותו לצפיה לאלפי אנשים בשקלים בודדים  .

7 – הפצת הסירטונים בפייסבוק הינה הדרך הזולה והאפקטיבית ביותר להעביר את המסר שלכם .

פייסבוק לייב , מה חדש בזה ?

סיפרתי כבר על פייסבוק לייב לפני שהצלחתי  להתחבר אליו, אבל, עכשיו, גם מהטלפון אנדרויד שלי אפשר לעשות שידור בלייב..

השאלה שכולם שואלים היא, למה צריך פייסבוק לייב אם כבר יש פריסקופ וגוגל הנגאאוט ? והתשובה המתבקשת היא שאנחנו יכולים למנף את כל הפעילות והחשיפה של פייסבוק בעזרת פייסבוק לייב. אם אנחנו משתמשים בפייסבוק לקידום העסק, נוכל לקבל חשיפה לפעילויות, ליצור אירוע ולהזמין את החברים לפעילות ועוד הרבה דברים.

כמה טיפים על השימוש הנכון בפייסבוק לייב :

  1. בשידור תציגו את עצמכם ואת הסביבה שלכם. קשה לשתף את המסך של המחשב. אפשר לצלם את המסך אבל האיכות לא טובה.
  2. כדאי להזמין את הקהל מראש ולעשות את השידור בשעה שנוחה לקהל שלנו.
  3. יש לדאוג לתאורה טובה. לפעמים אפשר לעמוד ליד חלון וזה מספיק טוב. אחרת, שווה להשקיע בתאורה טובה.
  4. כדאי ליצור כותרת קצרה וקולעת לשידור, זה ימשוך יותר צופים.

לאחר השידור, אפשר לעשות עריכה של הפוסט, ספרו על התוכן של השידור . רעיונות לשידורים : יש הרבה שימושים שבהם נוכל לנצל את פייסבוק לייב.  הנה מספר רעיונות:

  1. שידור שבועי קבוע. הרגילו את הקהילה שלכם לשידור שבועי קבוע.  הרבה יותר קל להיכנס לשידור בפייסבוק מאשר להיכנס לוובינר, הגולשים רק צריכים לזכור את שם עמוד העסק או להסתכל בהודעות של פייסבוק כדי להגיע בקלות לשידור.
  2. שאלות ותשובות: תנו ערך לגולשים, קבלו מראש שאלות ותנו להם תשובות בלייב. אפשר לקבל חשיפה אדירה..

יש לוודא שאיכות האודיו של השידור טוב. איכות צילום לא טוב נסבל, איכות שמע לא טוב, ממש מעצבן ואנשים לא נשארים בשידור.  תבדקו שהמיקרופון של הטלפון טוב, במידה ויש בעיה, יש מיקרופונים שאפשר להוסיף לטלפון כדי לשפר את איכות השידור.  הימנעו מרעידות בשידור: אפשר להעמיד את הטלפון על חצובה עם מתאם מיוחד. אפשר גם להשתמש במקל סלפי שיגרום לפחות רעידות.  אתם רוצים להיראות מקצועיים והרעידות פוגעות בנראות שלכם.  תעשו שידור של לפחות 5 דקות, תרחיבו אם אפשר. פייסבוק מקדם את השידור בזמן השידור לכן נצלו את ההזדמנות לקבל חשיפה מקסימלית. מחקרים מראים שגולשים צופים פי 3 שידור בלייב מאשר שידור מוקלט.  וידאו בשידור הוא יותר מעניין מוידאו מוקלט.

  1. חדשות העסק: יש לכם מוצר חדש? שירות חדש? קיבלתם פרס? למה לא להשתמש בפייסבוק לייב לספר לקהל? שלחו מיילים ותודיעו מראש על שעת השידור כדי לקבל חשיפה עוד יותר גדולה.
  2. איך לעשות דברים (באנגלית HOW TO). אנשים אוהבים ללמוד איך לעשות דברים חדשים. ספרו על זה בשידור.
  3. פגשו את הצוות: :  הזדמנות מצויינת שיכירו את הצוות שעובד אתכם. פתיחה של מוצרים: תשתפו את הקהל על מוצר חדש שרכשתם, מה קורה בפתיחה, איך תשתמשו  במוצר החדש , ! מצב של כי הואWIN -WIN  בפייסבוק.אירועים של לקוחות: לקוח העלה מוצר שלכם? חגגו יחד איתו  ,יזמין את הקהל שלו ואתם תזמינו את הקהל שלכם .

 

כתיבת תגובה