בעל עסק ,אל תהסס , שלא תפספס ,רק זכור: מכאן העסק שלך רק ימריא ! 0544304613 / 039312739

שלום לך , בעל עסק יקר, הגעת ליקל - פתרונות אינטרנט לעסקים * ההצלחה שלך נמצאת בקצות אצבעותיך * בניית אתרים בוורדפרס * הקמת חנויות מקוונות * קידום אורגני * שיווק דיגיטלי * אחסון אתרים * רכישת דומייןي

תוכנית אסטרטגיית ה SEO

שלום לך! אחרי שהבנתם מהי אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש, אתם יכולים להתחיל לבצע אופטימיציה של האתר שלכם. בשיעור זה נעבור על כל שלבי התהליך לגיבוש תוכנית אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש. נלמד איך לגבש תוכנית, לקבוע סדרי עדיפויות ולבצע שינויים בתוכנית כך שתתאים ליעדים שלכם בצורה מיטבית. 

נניח שאתם רוצים להשיג לקוחות חדשים עבור שירות המשלוחים באינטרנט של פירות וירקות טריים מהחווה. השלב הראשון צריך להיות מחקר על מילות מפתח – כלומר, לבדוק מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים. האם הם מחפשים תוצרת אורגנית? משלוחי ירקות טריים כל שבוע? אגב, אם אתם רוצים ללמוד עוד על עריכת מחקר בנושא מילות מפתח, כדאי שתלמדו את השיעור בנושא בחירת מילות מפתח למיקוד. 

בשלב הבא, עליכם לחשוב על נושאים קשורים. האם דיאטות צמחוניות הן נושא פופולרי? האם אתם מוצאים חיפושים של מתכוני גספצ’ו? כך מילות המפתח יהיו יותר ספציפיות ויתאימו יותר למה שהלקוחות שלכם מחפשים. צריך לעשות את זה לפחות פעם בשנה, כחלק מתוכנית האופטימיזציה עבור מנועי חיפוש. אחרי שמצאתם מילות מפתח טובות, עליכם לבדוק את הביצועים של מילות המפתח האלה בתוצאות החיפוש. כמה ממילות המפתח ומהביטויים האלה גורמים לאתר שלכם להופיע במנוע חיפוש? האם יש נושאים ספציפיים שלא מביאים הרבה תנועה לאתר שלכם? המידע הזה יעזור לכם להבין מה עובד בשבילכם ומה לא. 

אם ביטוי פופולרי כמו “ירקות טריים מהחווה” אינו מפנה לקוחות לאתר שלכם, תוכלו לטפל בפערים כאלה במסגרת תוכנית האופטימיזציה. אחרי שגיליתם פערים בביצועי תוכנית האופטימיזציה, השלב הבא הוא לחשוב איך לתקן אותם. אולי בתוכן האתר שלכם בכלל לא מוזכר שאתם יכולים לארגן משלוחים עונתיים קבועים. אולי אין בכלל מקורות שמפנים לאתר שלכם? כדאי שתזמינו כותבי בלוגים בתחום האוכל להתרשם מהחווה שלכם, בתקווה שהם יזכירו אתכם בפוסטים עתידיים בבלוגים שלהם. ערכו רשימה של כל הפעולות שלדעתכם עשויות לשפר את ביצועי תוכנית האופטימיזציה שלכם עבור מנועי חיפוש. 

טוב, אז עכשיו יש לכם רשימת מטלות לא קטנה. אל דאגה. זה בדיוק הזמן לקבוע סדר עדיפויות. טבעי שתרצו להתחיל מהפעולות שייתנו לכם את התנופה הכי גדולה, אבל בואו נהיה מציאותיים. כדי להוסיף לאתר שלכם קטע שלם על שיטות חקלאיות בנות-קיימא, ייתכן שתצטרכו לשכור מתכנת שיעזור לכם, וזה יעלה לכם לא מעט כסף. בטווח הקצר, תוכלו לפרסם בבלוג שלכם מאמר מהיר בנושא. 

השלב הבא הוא להגדיר לעצמכם תאריך יעד לכל משימה, כדי שתעבדו לפי תוכנית האופטימיזציה בהתמדה לאורך השנה. אחרי שהתחלתם להניע את התוכנית, אל תיתנו לעצמכם לשכוח ממנה. התוכנית שלכם תשתנה עם הזמן. אבל איך תדעו מתי צריך לעדכן אותה? אחת הדרכים הקלות היא לעשות בדיקה בזמן שאתם מבצעים שינויים אחרים בעסק שלכם, כגון השקת מוצר חדש או עיצוב מחדש של האתר. צריך לזכור גם שמנועי החיפוש מתעדכנים בתכונות חדשות והאלגוריתמים שלהם עוברים שיפורים. לדוגמה, הרבה מהם עברו התאמות מכיוון שכל-כך הרבה אנשים מבצעים היום חיפושים מהנייד. 

לסיום, יש לבצע התאמות בתוכנית כאשר משהו לא עובד. האם יש דף אינטרנט שלא מקבל מספיק תנועה אורגנית? ייתכן שהוא זקוק לרענון. האם אתם מצליחים למשוך מבקרים לאתר שלכם, אבל לא משיגים מכירות? ייתכן שאתם צריכים קריאות חזקות יותר לפעולה. חשוב לבדוק את התוצאות באופן קבוע ולהסיט את המוקד לתחומים הטעונים שיפור. ככה בונים תוכנית אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש. 

בואו נסכם. מתחילים מעריכת מחקר על מילות מפתח כדי להבין מה הלקוחות שלכם מחפשים, ואז משתמשים במידע הזה כדי להעריך את ההצלחות ואת הכישלונות. מקיימים סיעור מוחות כדי לשפר את מוקדי החולשה, וקובעים סדר עדיפויות לטיפול בהם. ואף פעם לא חוששים לבצע שינויים בתוכנית האופטימיזציה על סמך השינויים בעולם שלכם ובעולם מנועי החיפוש. כדאי לכם ללמוד את השיעור שלנו שמסביר על תהליך האופטימיזציה עבור מנועי חיפוש. בשיעור הזה תקבלו מידע שימושי נוסף שיעזור לכם ליישם את התוכנית שלכם.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support