בעל עסק ,אל תהסס , שלא תפספס ,רק זכור: מכאן העסק שלך רק ימריא ! 0544304613 / 039312739

שלום לך , בעל עסק יקר, הגעת ליקל - פתרונות אינטרנט לעסקים * ההצלחה שלך נמצאת בקצות אצבעותיך * בניית אתרים בוורדפרס * הקמת חנויות מקוונות * קידום אורגני * שיווק דיגיטלי * אחסון אתרים * רכישת דומייןي

SEM - שיווק במנועי החיפוש

שלום לכם ! רוצים ללמוד קצת על הפרסום במנועי חיפוש? בעמוד  הזה נפרט איך עובד הפרסום במנועי חיפוש – שנקרא SEM, או שיווק במנועי חיפוש. אסביר למה הוא אפקטיבי, ואיך עסקים מתחרים כדי להציג מודעות. 

נגיד שאתם מתגוררים בבאר שבע. אתם עושים סידורים ברחבי העיר, ונורא מתחשק לכם לשתות כוס קפה. אתם שולפים את הנייד ומחפשים בית קפה בבאר שבע. אתם מקבלים דף מלא באפשרויות לבחירה. כל קטע בדף – המפה, המודעות ותוצאות החיפוש – מציג אפשרויות. מי ידע שיהיו כל כך הרבה? חלק מהתוצאות האלה נבחרות לפי הנוסחה האורגנית של מנוע החיפוש. דפים אלה נחשבים לדפי האינטרנט הרלוונטיים ביותר שמנוע החיפוש יכול למצוא עבור החיפוש הזה. בשאר הקטעים מוצגות מודעות. אם תקדישו רגע כדי להשוות בין המודעות שאתם רואים לבין המודעות המתפרסמות בעיתונים מודפסים, תוכלו להבחין בהבדל אחד גדול – כל אחת מהמודעות קשורה לבתי קפה. אין מודעות בנושאים לא קשורים, ומעניין מאוד לראות שהמודעות די דומות לתוצאות האורגניות. העיצוב הזה מכוון, וזה מה שהופך את הפרסום בתוצאות החיפוש בתשלום לאפקטיבי כל כך. התפקיד הכי חשוב של מנוע החיפוש הוא להציג לאנשים את מה שהם מחפשים, וזה נכון גם לגבי המודעות. המודעות שאתם רואים משלימות את דף תוצאות החיפוש, כשהמטרה הסופית היא לעזור למשתמש למצוא את מה שהוא מחפש. 

אז איך בדיוק עובד הפרסום במנועי חיפוש? יש כמה מודלים. בואו נתבונן באחת מהאפשרויות הפופולריות: מודעות הטקסט המוצגות בדפי התוצאות של מנועי חיפוש. בכל פעם שמישהו מבצע חיפוש, המפרסמים מתחרים על ההזדמנות להציג מודעות. זה קורה בתוך אלפיות השנייה, והמחפש אינו רואה את הפרטים, אלא רק את המנצחים: המודעות שמופיעות בדף. אם כן, איך מנועי החיפוש מחליטים מי ינצח? הגורמים הראשיים הם הצעת המחיר והאיכות. 

הצעת המחיר היא הסכום המקסימלי שמפרסם מוכן לשלם תמורת קליק על המודעה שלו. אם מישהו לוחץ על המודעה, המפרסם מחויב בתשלום בסכום השווה להצעת המחיר, או לפעמים קטן ממנו. כך, אם מפרסם מציע הצעת מחיר של 2 ש"ח למילת מפתח, זה המקסימום שהוא ישלם על קליק בודד. אם מודעה מוצגת בדף, אבל אף אחד לא לוחץ עליה, המפרסם לא מחויב בתשלום כלל. רצוי שהצעות המחיר יתאימו לערך שמילות המפתח מניבות לעסק. אולם, הסכום תלוי בכל מפרסם. יש מפרסמים שמוכנים להציע 50 אגורות למילת מפתח, ויש כאלה שמוכנים להציע 10 ש"ח. הסכומים הממוצעים של הצעות המחיר משתנים בהתאם לתעשייה ולמילת המפתח הספציפיות. 

הצעות המחיר חשובות, אבל האיכות חשובה לא פחות. לא תמיד הצעת המחיר הגבוהה ביותר תוביל לניצחון במכירה הפומבית. מנועי החיפוש מתגמלים מודעות ומילות מפתח שמאוד רלוונטיות למונח החיפוש. למעשה, מודעות רלוונטיות עשויות "לזכות" במיקומים גבוהים יותר בדף תוצאות החיפוש, גם עם הצעות מחיר נמוכות יותר. במקרים מסוימים, גם אם הצעת המחיר גבוהה מאוד, מנוע החיפוש לא יציג את המודעה אם היא לא רלוונטית. 

לסיכום, מודעות בתשלום הן עוד דרך לקידום המוצרים והשירותים שלכם בדפי תוצאות של מנועי חיפוש. בעזרת קמפיין בנוי היטב לפרסום במנועי חיפוש, תוכלו להגיע ללקוחות בדיוק בזמן שהם מחפשים את מה שיש לכם להציע. רוצים ללמוד עוד על שיווק במנועי חיפוש? אתם מוזמנים לצפות בשיעורים בנושא פרסום במנועי חיפוש.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support