ככל שהרשימה גדולה ואיכותית יותר כך הסיכוי לרווח גדול יותר. אפשר להגדיל אותה ולהגדיל אותה , כמעט ללא עלות – השמיים הם הגבול מבחינת הרווחים . כאשר לומדים לעשות זאת על אוטומט זה מפנה יותר זמן לעשיית רווחים .

דרך אחרת להגדיל אותה ללא עלות היא כתיבה מדויקת לקהל היעד  .הרשימה היא קהילה . צריך לתחזק את הקהילה ולהניע אתה למעמד מכירה + מתן הצעה שאי אפשר לסרב לה .

ישנה לוגיקה מסוימת מאחורי השיווק לרשימת התפוצה . כפי שכתבתי מקודם , מפתים על ידי שוחד , פיתיון מסוים זה יכול להיות מתנה , מדריך חינמי , ולאחר מכן מדוורים ( הכל בתזמון קבוע ) 3 פעמים על הזדמנויות ,על קושי מסוים , על טעויות שאנשים עושים למשל בפייסבוק,על פיתרון של בעיה , ואח”כ מלמדים משהו ואז מתחילים תהליך של מכירה . מבשרים על מוצר או שירות חדש , ואחרי זה מכריזים על מבצע , על הנחה מטורפת למוצר / שירות מסוים . במילים אחרות : נותנים ערך , מחלקים מידע ועוד ערך ואז על מבצע מסוים .

דרך נוספת להגדיל את הריווחיות היא להכניס את רשימת התפוצה פנימה לתוך פייסבוק . היות ואחזו הפתיחה הולכים ונשחקים או בגלל שרשימות תפוצה ממערכות דיוור מסוימות שולחים מיילים ואז מגיע לתיבת הספאם אזי נכניס אותם לפייסבוק מפני ששם הקהל יותר מדויק, אחוזי הפתיחה טובים וזה קהל שמכיר אותנו והעלות יחסית היא קטנה .

מהם 3 השלבים לבניית קמפיין לנמענים ברשימת תפוצה ?

א – להוריד קובץ CSV  מרשימת הדיוור

ב – להכניס את הקובץ לתוך פייסבוק .

ג – להקים קמפיין ספציפית לנמענים אלה .

  • איך מוכרים לרשימת התפוצה ?

בדרך כלל זה תלוי בטיפוס הנמען , זאת אומרת באופי של הגולש הרשום אם הוא ספונטני או ההומני או הטיפוס ההמולוגי , מדוורים להם מייל בודד על הצעה מסוית ו / או מרתון של שו”ת , לאחר מכן מדוורים במיילים כל 4 ימים ואז בסופו של יום מזמינים את כולם לוובינאר מכירה .

ביקל מאמינים שלכל עסק , לכל תקציב או לכל חלום –
יש פיתרון ! הצטרף אלינו עוד היום ! :

כל הזכויות שמורות ל LKY
BOXhigher – Saas IT solution עוצב ונתמך על ידי