למה שיווק אורגני בפייסבוק ? מה הם המטרות בעצם ?

מטרה מרכזית וחשובה : לייצר השפעה – להיכנס לתודעה 

בפייסבוק, אנו כמובן לא רוצים לבזבז את הזמן , אנו רוצים להפוך למדפסת של מזומן , ולכן עלינו לשאוף לייצר הרגלים ולהפוך לעוגן , לייצר השפעה להיכנס לתודעה של קהל גדול ככל האפשר , לגרום להם הזדהות , להישאר בציפייה לתוכן הבא .

לייצר הרגלים ותוכן למעקב

בניית סמכות ואוטוריטה 

“לגור בפייסבוק – האם צריך להיות כל יום , כל היום במדיה החברתית  ? ” רמז : לא עובד כל כך ….

מה כן עובד ?

  1. ניהול קבוצה – מאפשר חשיפה אורגנית גבוהה, ואוטוריטה רק אם מנוהל נכון. עובד די טוב .
  2. פוסטים ארוכים המייצרים הזדהות + מייצרים ערך ( לא רק פוסטים , אלא טיפים גם , העברת תהליך לכיוון תוצאות טובות יותר )
  3. אוטנטיות – לדבר בגובה העיניים וממקום אמיתי .זמנים קבועים וחזרתיות של המסר.
  4. עקביות בתכנים .
  5. להגיב לאקטואליה .
  6. וידיאו – מייצר סמכות ואוטוריטה ברמה גבוהה.
  7. לייב – מקבל חשיפות גבוהות בזמן אמת .
  8. להיות פעילים בקבוצות של אחרים .
  9. מיקוד מקסימאלי בפלטפורמה אחת מרכזית , והשאר יהיו משניות .( קבוצה בפייסבוק, עמוד עסקי בפייס, אינסטגרם , בלוג, רשימת תפוצה , עמוד אישי בפייסבוק ) .
  10. להיות עקבי ונוכח בפלטפורמה ולהתנהג לפי החוקים שלה .
  11. לשכפל עם שינויים קלים לזירות אחרות .
  12. לעשות “רעש” ,לתת ערך באופן קבוע , מומלץ לשלב ערך מרכזי.
  13. לא נעלמים , גם כאשר קשה לכם או קשה לקהילה שלכם .
  14. דואגים לתת השראה ומוטיבציה .
  15. להכניס אנשים לקהילה כל הזמן.
  16. מבהירים מהשלב הראשון שמדובר בעסק , להיות שקופים .
  17. לפחות 6 או 7 פוסטים בעמוד האישי .
  18. פרגון ואינטראקציה בפיד .

חשוב לזכור