איך ניוזלטר יקדם את העסק שלך ?

ניוזלטר, שליחת עלון, אם זה שבועי, דו שבועי או חודשי למנויים. זהו כלי סופר חשוב , המאפשר לכם לשמור על קשר עם הקהל שלכם , לתת לו ערך , ולבסס את מערכת היחסים איתו כחלק מתהליכי השיווק של העסק. מומלץ לדוור באופן קבוע, תוכן מגוון שיאפשר לאנשי הקשר המנויים להתחבר אלינו .

אבל , אבל איך עושים זאת נכון ? למה כל כך חשוב לתחזק ניוזלטר בעסק ? 

1 – סיבה ראשונה, יצירה והגדלת קהילה . באמצעות הניוזלטר, אפשר באופן פשוט ליצור קהילה שיש לה מכנה משותף , למשל, שכירים בתחום או בקטגוריה מסוימת, עצמאים שאפשר לתת להם טיפים , מידע כלשהו , אפשרות לשלוח להם מיילים ועוד. אם לדוגמא, אני מעלה פוסט בפייסבוק , לא יודעים למי הגיע , מי קרא וכו’, אבל בניוזלטר אפשר לדעת למי הגיע, מה הם אחוזי ההקלקה ,הפתיחה ועוד ועוד .

2 – סיבה שניה, חיזוק המטרות העסקיות. חיבור למטרות ולאינטרסים שלנו , אם למשל יש לי מטרה להביא X אנשים לסדנא או קורס מסוים, אנו צריכים לשלוח Y מיילים, ניוזלטר הוא הכלי להודיע על אירוע למשל , ובסוף העלון להודיע להם על כך .

3 – חיסכון במשאבים . הכלי הזה חוסך המון זמן וכסף . אפשר בקליק אחד לשלוח מייל למאות או לאלפי מנויים . במידה והמערכת עולה כסף העלות היא מינורית לעומת התועלת .

מה אנו מרויחים מלצור קשר שוטף עם הלקוחות שלנו ? 

זמן משותף , אמון , מכירות , מאוד מומלץ ליצור כמה שיותר זמן משותף עם הלקוחות / מנויים שיקראו כמה שיותר מהתוכן , כי ברגע שהמנויים יקבלו יותר ערך וטיפים הוא יצור אמון ואם אין אמון הוא לא יקנה ממני שום דבר. ככלל , ככל שיש יותר אמון כך יותר קל למכור ולקבל יותר פרטים עליהם ואף את פרטי כרטיס האשראי שלהם .

מה המחיר שאנו כבעלי עסקים משלמים כשאין לנו מערכת יחסים עם הלקוחות ? אנו כבעלי עסקים לא לקוחות של עצמנו . כבר אמר מי שאמר , אחד המנטורים הגדולים : ” מערכת יחסים לפני התוצאות .” קודם כל כדי להגיע לתוצאות שאנו רוצים , חייבים לפתח מערכת יחסים עם הלקוחות .

ומה קורה כשאין מערכת יחסים ? אין מערכת יחסים עקבית, הביטחון העצמי שלנו מתערער, לא בטוחים שיש לנו עסק בטוח ויציב , אין המשכיות , יכולת ההשפעה שלנו מצומצמת ואנו רוצים להגדיל את ההשפעה שלנו במינימום זמן .

מהם 5 השלבים לבניית ניוזלטר ?

” כשיורים לכל הכיוונים לא מצליחים לפגוע באף אחד ” 

מי למעשה יפיק הכי הרבה תועלת ? מהם הנושאים המעניינים ?

זה נכון לכל תחום ולכל קטגוריה . 2 השאלות שחשוב ביותר לשאול את עצמנו : א’ – מי הוא קהל היעד הרלוונטי אלי ?  ב’ – מה התוכן הכי שימושי עבורו.

אפשר לעשות סקר דרך הניוזלטר ואפשר גם להפוך את הניזולטר למגזין .

כותרת המייל

נשאלת השאלה : איך לנסח את כותרת המייל ? כותרת המייל צריכה להיות פרסונלית, דהיינו, לפנות בשם הפרטי, מותאם , קצר ומסקרן . אפשר להוסיף אימוגי’ כאופציה וכמובן לא להעמיס ולא להבטיח דבר אחד ובגוף המייל לעשות דבר אחר .

שיפור העבירות 

שיפור הדרך שבה המיילים אכן מגיעות ליעדם . ויש הרבה דואר זבל . ספקיות שליחת המייל למשל אאוטלוק, ג’ימייל ואחרים יצרו מנגנוני אבטחה המגינים מדואר זבל .

PROMOTION : קידום מכירות , זה הדרך של ג’ימייל לעשות סיבוב בתוך תיבת המייל שלכם כדי להתאים השליחה בצורה מרוכזת ומתאימה לכתובת האינבוקס .

עד כאן להפעם , שמחתי לכתוב לכם ,

שלכם , יוסף ק.