בעל עסק , קידום העסק שלך נמצא בקצות אצבעותיך : 0544304613 / 039312739

שלום לך , בעל עסק יקר, הגעת ליקל - פתרונות אינטרנט לעסקים * ההצלחה שלך נמצאת בקצות אצבעותיך * בניית אתרים בוורדפרס * הקמת חנויות מקוונות * קידום אורגני * שיווק דיגיטלי * אחסון אתרים * רכישת דומייןي

                                                                        מכל המדיות האפשריות – למה דווקא השיווק באינטרנט ?
סודות השיווק באינטרנט : כעסק – גדול או קטן, הרי שיש לכם מטרה ברורה: להגיע לכמה שיותר לקוחות , וליהנות מכמה שיותר הכנסות ורווחים .  הדרך לעשות זאת ? באמצעות פרסום. ישנן לא מעט מדיות אפשריות לפרסם בהן, אך בשנת 2020  ברור לכל כי “הזירה החמה”, הממוקדת והכלכלית ביותר – היא הזירה האינטרנטית  . סודות השיווק באינטרנט  פותח בפניכם אינספור אפשרויות:
• אתם יכולים לפרסם בכמה מדיות שונות או להתמקד במדיה אחת .
• תקציב הפרסום נקבע על ידכם, ולא על ידי גוף מפרסם .
• אתם חשופים דרך קבע למספרים ודו”חות המשקפים את יעילות הפרסום .
• והיתרון המשמעותי ביותר: מדובר על פרסום הנגיש כלכלית לכל עסק – גם לעסקים קטנים עם תקציבים צנועים יותר .
בכל יום אתם נחשפים לאינספור מודעות שיווקיות , גם אם אתם שמים לכך לב וגם אם לא, בכל יום אתם נחשפים לעשרות אם לא למאות מודעות שיווקיות: בפייסבוק, באינסטגרם, במיילים, בבאנרים ואפילו ביוטיוב בעת שאתם
צופים בקליפ של האמן האהוב עליכם . השיווק כיום מתבצע במרחבים הווירטואליים, תוך שחברות רבות מקדישות כמעט את כל תקציבי הפרסום שלהן אך ורק לדיגיטל . עוד אפשר להיזכר בימים בהם השיווק הדיגיטלי היה כ”תוספת נחמדה” בלבד לאסטרטגיית השיווק, אך כיום מדובר על ערוץ הפרסום העיקרי .  מעבר לכך, חברות שאינן מפרסמות עצמן במרחב הדיגיטלי נתפשות בפני קהלים רבים כשחקניות לא לגיטימיות “מי שלא כאן, לא קיים ” , תוך שתדמיתית הן נחשבות מיושנות ולא רלוונטיות .
מניפת היתרונות הגלומים בסודות השיווק באינטרנט הם רבים והעיקריים  :  הפרסום שלכם בזירה הדיגיטלית יכול להתמקד ברשת החברתית facebook ,במודעות ממומנות ב- instagram או בקידום האתר שלכם במנוע החיפוש google .כך או כך, כל אקט שיווקי שלכם במרחב הדיגיטלי, מציע לכם שלל יתרונות בולטים:
• אתם יכולים לפרסם גם באמצעות תקציבים נמוכים – בשונה ממשרדי פרסום או מודעות בעיתונות או בטלוויזיה שקובעים בעבורכם כמה להשקיע ,  כאן אתם גם “משרד הפרסום” וגם הלקוח שדורש בפרסומת . כלומר, אתם מגדירים את התקציב, ולפיו אתם יכולים לבחור איך לפרסם, מתי לפרסם ,  ולכמה זמן. מדובר על בשורה של ממש, שכן אפשרויות הפרסום פתוחות ורלוונטיות פשוט לכולם ! .
• פרסום ברשת הוא פרסום ממוקד ! אתם יכולים להגדיר את קהל היעד שלכם על פי מין, גיל, סטטוס זוגי, אזור מגורים, תחביבים ועוד. המשמעות היא שהכסף שלכם שווה יותר. הפרסום לא מתבזבז על קהלים לא רלוונטים, אלא שכל משתמש שנחשף לפרסום שלכם, נכלל בצורה כזו או אחרת כחלק מקהל היעד שלכם.
• תוצאות הקמפיין הפרסומי לא משביעות את רצונכם ? אינכם מחוייבים להמשיכו. בכל רגע, אתם יכולים לעצור, לנתח תוצאות, להסיק מסקנות ולצאת בקמפיין פרסומי חדש. רגע לפני שיוצאים לדרך: בניית האסטרטגיה השיווקית
ההחלטה להשקיע את תקציבי הפרסום בדיגיטל היא ההחלטה הנכונה והאפקטיבית ביותר עבור בעלי עסקים , וכדי לעשות זאת אתה צריך להתמקד באחת או יותר מהאפשרויות הבאות , בדרך אורגנית או ממומנת –
• פייסבוק- Facebook
• אינסטגרם- Instagram
• יוטיוב- YouTube
• גוגל – Google
• לינקדאין – LinkedIn
• שיווק תוכן – טאבולה,  ואאוטבריין
• ניוזלטר – Newsletter , אלה הם רק חלק מסודות השיווק באינטרנט….
אם גם אתם שואלים את עצמכם: “אבל רגע, היכן הכי כדאי לי לפרסם ?” דעו כי אתם ממש לא לבד. אחד השלבים המהותיים ביותר רגע לפני היציאה לדרך, הוא בניית האסטרטגיה השיווקית. חשוב להבין כי בשיווק דיגיטלי אין “נכון” או “לא נכון”, אלא שיש את מה שמתאים עבורכם – כעסק המאופיין בצרכים שונים ובעל מטרות שונות. הדרך אל אסטרטגיית השיווק הטובה ביותר עוברת בין 3 פרמטרים שונים:
• הגדרת קהל היעד
• התקציב העומד לרשותכם
• למידה, יישום ועשייה .

1.הגדרת קהל היעד –  ראשית, חשוב להבין מיהו קהל היעד שעתיד לרכוש את המוצר או השירות שלכם. לדוגמא::  אסטרטגיית השיווק עבור מוצר המיועד לבנות 12 לפני אירוע המצווה, תהיה שונה מהאסטרטגיה שתבוסס עבור קהל של בני 65 + , המעוניינים לרכוש קלנועית המסייעת בהתניידות. כשמפלחים את קהל היעד, חשוב לאפיין אותו בצורה יסודית ונרחבת: • מיהו קהל היעד )גיל + מין( • האם קהל היעד מתגורר באזור מסוים . • הסטטוס הזוגי של קהל היעד  • היכן קהל היעד נוטה לגלוש / מה הוא מחפש  • אילו כאבים יש לו, מה הוא רוצה להשיג . • עיסוק, תחביבים, ועוד…
איך משדכים בין קהל היעד ובין הפלטפורמה המומלצת ביותר ? לצלם שמציע בוק בת מצווה לבנות המצווה, יומלץ לפרסם ב-instagram – אפליקציה המזוהה יותר עם בני נוער בנוסף ניתן לפנות להורים שלהן דרך חיפושים בגוגל ורשת המדיה . מנגד, עבור קהל מבוגר שמעוניין לרכוש קלנועית לטובת התניידות קלה יותר, יהיה נכון לפרסם  במנוע החיפוש גוגל או פייסבוק, להקים ולתחזק אתר וניוזליטר . עם זאת, חשוב להדגיש: לא משנה כלל מה אתם מפרסמים ולמי אתם פונים – הרי שנוכחות ברשת היא דבר שראוי לטפח בכל מקרה. לכן, יהיה כדאי בהחלט לתחזק דף עסקי של המוצר בפייסבוק, חשבון אינסטגרם, ערוץ ביוטיוב וגם לפרסם בגוגל  , בשיטה אורגנית או ממומנת, או בשילוב של שניהן .

2 . הגדרת תקציב הפרסום – הפרסום בדיגיטל מאפשר לכם לצאת בקמפיין פרסומי בתקציב של 30 שקלים ביום וגם של כ-3000 שקלים. חשוב מאד שטרם היציאה לדרך, תגדירו את התקציב החודשי אותו תרצו להשקיע בשיווק המוצר / שירות. כשיש לכם תקציב, קל יותר לחלק אותו בין הפלטפורמות השונות, לתת עדיפות לפלטפורמה  אחת על פני אחרת, ובעיקר: בסופו של כל חודש יהיה ניתן להסיק מסקנות ולהבין האם התקציב מניב את התוצאות הרצויות. שימו לב: לא אחת, תקציב הפרסום המוגדר מתגלה בדיעבד כמאד גבוה .  לאחר ניתוח תוצאות הקמפיין, סביר כי תוכלו להסתפק בתקציב צנוע יותר – זאת לאחר שהשגתם את המטרה הרצויה שלכם. מעבר בין זירה לזירה – איך עושים את זה ? ומה אם יאמרו לכם כי תוכלו לנצל את הנכסים הדיגיטליים הקיימים שלכם לטובת קידומכם ברשת? • שלבו קישורים לרשתות החברתיות בעמוד הבית באתר האינטרנט שלכם .  • הזמינו את העוקבים בפייסבוק לעקוב אחריכם באינסטגרם .  • לאורכו של סרטון ב-youtube תוכלו להזמין את הצופים לעקוב אחריכם בערוצים נוספים . • שתפו את הקהל שלכם בניוזלייטר המקשר גם אל הרשתות החברתיות . איזו פלטפורמה מתאימה לאיזה קהל ? • Facebook – קהל מגוון, בדגש על קהל בוגר ופחות בני נוער .  • Instagram – מיקוד על קהל צעיר יחסית, דגש על נערים ונערות . • Google – רלוונטי לכל הקהלים )בסוף, כולם מגיעים אל מנוע החיפוש . • Youtube – תקשורת באמצעות סרטוני וידאו שרלוונטית לבני עשרה ועד בני הגיל השלישי . • Newsletter – מתאים לקהל בוגר יחסית שעובד עם דואר אלקטרוני
• טאבולה ואאוטבריין – פירסום כתבות תוכן באתרים גדולים, מתאים למגוון קהלי יעד , 
לא מתאים לכל עסק.

3 .למידה, עשייה, שיפור – באיזה שהוא מקום אנחנו תמיד מחפשים את גלולת הקסם, את הקיצור דרך שיביא לנו את התוצאה במהירות. אז הנקודה היא, שאין גלולה כזו וגם אין איזה נוסחה סודית שתביא לך הצלחה.
החדשות הטובות הן, שיש נוסחה שהיא לא סודית וייתכן ואתה כבר מכיר אותה, שכן תביא לך תוצאות וכן, תגרום לחלומות שלך להתגשם הנוסחה היא: למידה > עשייה >  ושיפור > למידה – כדי לקבל ביטחון, להבין מה אתה עושה, לדעת איפה כדאי לך לפעול בהתאם לעסק שלך ועוד, חשוב שתלמד את התחום בצורה רצינית, יסודית ומקיפה. אל תוותר לעצמך ותסתפק באיזה סרטון שראית או קורס אחד שעשית.
במיוחד בתחום כזה שמתקדם, משתפר ומשתנה כל הזמן, החלק הזה של הלמידה, אף פעם לא ניגמר . חשוב להישאר מעודכנים וללמוד ממקורות אמינים. יש שפע של מידע בחינם ובתשלום, תשתדל לשלב בין השניים ולא להסתפק רק בחינם או רק בתשלום . עשייה – למידה בלי עשייה לא שווה כלום. כמה שזה נשמע מובן מאילו אל תכנס למצב של פרפקציוניזם.
הרבה בעלי עסקים נמצאים במצב הזה, שהם רק לומדים ולומדים ומחכים לרגע הנכון, להתחיל לפעול. האמת שכבר אתמול היה הזמן הנכון להתחיל לפעול ! תהיה נועז מצד אחד וזהיר מהצד השני. אל תפחד לעשות טעויות, בהתחלה תפעל בקטן, צעד אחר צעד, לאט לאט, תצבור ניסיון וביטחון ותגדיל את הפעילות. שיפור – השיפור מתבצע במספר רבדים:
א. בזמן העשייה אתה עדיין נמצא במצב של למידה ולכן אתה מגלה דברים חדשים, פיצרים, שיטות ודרכי פעולה נוספים – חשוב שתיישם אותם.
ב. הפעולות שלך מניבות תוצאות, תעקוב אחריהן, תנתח אותן, תראה מה עובד ומה עובד פחות ותשפר תוך כדי תנועה. לפעמים שינוי אחד קטן יכול להקפיץ את התוצאות שלך פלאים!
ג. ההתקדמות בתהליך מצריך ממך להשתפר גם בתור בעל עסק, לתת שירות יותר טוב , לשפר את אחוזי המכירה, לשפר את המוצרים ועוד פעולה עקבית באופן הזה של למידה -< עשייה -< ושיפור תביא את אותך ואת העסק שלך להצלחה שתמיד רצית ! .

                                                                               פרסום בפייסבוק: מרשת חברתית לזירה פרסומית
אפשר לומר בזהירות כי כמעט כל אדם בוגר כיום מתחזק פרופיל ברשת החברתית – .facebook . הרשת שהחלה את דרכה עם אג’נדה של מטרות “חברתיות” בלבד, הפכה בשנים האחרונות לפלטפורמה עסקית-שיווקית לכל דבר ועניין. חברות בוטיק קטנות ועד חברות ענק ברמה בינלאומית מפרסמות בפייסבוק. מדוע כדאי לקחת חלק ב-facebook – רשת חברתית-עסקית ? :  • עם פרופיל עסקי בפייסבוק, אתם נצמדים לסטנדרט הקיים • בלי פרופיל בפייסבוק, אתם פוגעים בעצמכם תדמיתית  .  • זירה המאפשרת לכם פרסום בכל תקציב .   • אפשרויות פילוח מדויקות לקהל היעד הרלוונטי .  • מקום נוסף ברשת בו אתם מפגינים נוכחות .
אז למי תוכלו לפרסם בפייסבוק ?  פשוט לכולם !   אחד היתרונות הבולטים ביותר שבפרסום בפייסבוק, הוא העובדה כי סביר מאד כי גם קהל היעד שלכם פעיל ברשת החברתית. בפייסבוק מפרסמים כיום אנשי מקצוע וחברות שונות משלל תחומים :  • בתי קפה ומסעדות • מעצבי אופנה ומאפרים  • אינסטלטורים, קבלני צבע וחשמלאים  • חנויות מוצרי חשמל  • טכנאים ומתקינים בשלל תחומים • חנויות צעצועים לילדים ועוד…
הנוכחות בפייסבוק של אותן חברות – קטנות וגדולות, רק יכולה להעיד על כוחה האדיר של הרשת החברתית. פעילות אורגנית וממומנת שלכם בפייסבוק יכולה להרחיב את קהל הלקוחות הקיים שלכם, לאסוף בעבורכם לידים, למכור אונליין, להעניק שירות טוב יותר ללקוחות, לעבות את הקהל שמקבל מכם ניוזלייטרים וכן הלאה. פרסום חסכוני, ממוקד ויעיל – איך זה עובד? אם לדוגמא , תפרסמו ג’ינגל ברדיו, הרי שאין לכם באמת שליטה לאילו אוזניים הוא יגיע. דומה הדבר עם מודעה בעיתון: אין לכם שליטה מלאה על מי יקרא את העיתון, ובטח על מי שיגיע אל המודעה שלכם שנמצאת בעמוד 56 .
בפייסבוק לעומת זאת, יש לכם את השליטה המלאה באשר לקהל שנחשף למודעה שלכם. לדוגמא: אתם אולם אירועים בתל אביב שמכוון לקהל של מאורסים שמחפשים מתחם אירועים? תוכלו לפלח את המודעה בה תשקיעו כספית בצורה הבאה:  • מין: נשים לרוב הן אלו שיחפשו אחר מתחם אירועים   • גיל: 30-18( כמובן שניתן לשחק בגילאים על פי הניסיון שלכם(• אזור בארץ: אזור המרכז )אולם בתל אביב רלוונטי למאורסים המתגוררים באזור זה(
• סטטוס: מאורסים
כשהמודעה שלכם ממוקדת יותר ופונה אל קהל רלוונטי, הסבירות כי תקבלו פניות גבוהה יותר. חשוב להבין כי לא מדובר רק על תוצאות יפות יותר, אלא שגם תקציב הפרסום שלכם לא מתבזבז לשווא. כל מודעה ממומנת מגיעה אל משתמשים העונים על מאפיינים שאתם הגדרתם ! ! .  פרסום אורגני וממומן – אתם קובעים הפרסום הממומן מצריך מכם להשקיע כספית בכל קמפיין וקמפיין מחדש. הפרסום האורגני לעומת זאת, מאפשר לכם להיחשף לקהלים נוספים על בסיס פעולות “טבעיות” בפרופיל העסקי שלכם. איך עושים את זה ? הטיפים החמים ממתינים לכם בהמשך .
                                                                                           פרסום בפייסבוק: טיפים ליצירת מודעות
האם כדאי לפעול דרך חשבון פרטי זה שיש ברשותכם כיום , או באמצעות חשבון עסקי ?  התשובה חד משמעית: פתחו פרופיל עסקי המייצג את בית העסק שלכם. מדוע ?  • עמוד עסקי משתקף כרציני, סמכותי ואמין יותר .  • יצירת עמוד עסקי היא צעד נוסף ליצירת מותג   • פרופיל עסקי מאפשר לכם לפרסם בצורה ממומנת .   • לאחר כל קמפיין, תוכלו לנתח את התוצאות ולהסיק מסקנות .   פרסום אורגני – איך מפרסמים ביעילות בלי להשקיע כסף?
אז מי שחושב שאפשר לייצר באז רק באמצעות פרסום ממומן, כדאי שיחשוב שוב.הפרסום האורגני יכול לייצר פלאים. האתגר? להבין איך עושים את זה, ובעיקר איך עושים את זה נכון. ישנו קשר ישיר בין קידום אורגני ובין “שיווק ויראלי” – יצירת תנועה מסחררת שמי שמניע  אותה עבורכם הם אך ורק העוקבים שלכם . המטרה שלכם היא לייצר תנועה בתוך הפרופיל העסקי באמצעות שיתוף סטטוס, תמונה או סרטון. באמצעות כל אחד מסוגי התוכן השונים, אתם יכולים לגרום למשתמשים , העוקבים אחריכם  וגם כאלו שלא  לעשות פעולה שתתרום “למעורבות”, וכך ליהנות מאחוזי חשיפה גבוהים. הדוגמא הקלאסית-אקטואלית ביותר שניתן להציג היא של עיריית תל אביב מליל הסילבסטר: “עיריית ירושלים, ערה ?”. מדובר על פוסט שהגיע עד למהדורת החדשות וזכה לאינספור שיתופים, לייקים ותגובות…..

סודות השיווק באינטרנט
סודות השיווק באינטרנט
סודות השיווק באינטרנט
סודות השיווק באינטרנט

 

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support