בעל עסק ,אל תהסס , שלא תפספס ,רק זכור: מכאן העסק שלך רק ימריא ! 0544304613 / 039312739

שלום לך , בעל עסק יקר, הגעת ליקל - פתרונות אינטרנט לעסקים * ההצלחה שלך נמצאת בקצות אצבעותיך * בניית אתרים בוורדפרס * הקמת חנויות מקוונות * קידום אורגני * שיווק דיגיטלי * אחסון אתרים * רכישת דומייןي

  1. זאת עליכם לדעת: עמוד נחיתה מנצח הוא המפתח החשוב ביותר לפני הקמת קמפיין בגוגל ! הלקוחות מתחלקים שיש להם כבר אתר אינטרנט, וכאלו שטרם בנו אתר אינטרנט. הלקוחות שהשקיעו כסף רב בבניית אתר אינטרנט, מתקשים להבין למה ברוב המקרים אני ממליץ להם לא להשתמש בעמוד הבית של האתר שלכם כעמוד נחיתה לקמפיינים בגוגל או בפייסבוק. קשה להם להבין איך אתר עם המון לינקים ותוכן יהיה פחות אפקטיבי מעמוד בודד שאין בו בכלל קישורים.  אילו שטרם בנו אתר מאוד שמחים שהם יכולים לדלג על השלב של בניית אתר כי הם יוכלו לחסוך עלות לא מבוטלת. בניית אתר מקצועי עולה בין 2000-10000 ש”ח לרוב העסקים הקטנים והבינוניים. מצד שני הם חוששים האם זה לא קצת חוסר מקצועיות להשתמש רק בעמוד נחיתה ולדלג על שלב בניית האתר.
  2. למה ברוב המקרים עדיף עמוד נחיתהיתרון מספר 1 – שיעור ההמרה הרבה יותר גבוה לעמוד נחיתה שיעור ההמרה של עמוד נחיתה ברוב המוחלט של הקמפיינים היה דרמטית יותר גבוה. שיעור המרה מוגדר כאחוז הגולשים המבצעים את הפעולה שנרצה שיבצעו בעמוד הנחיתה שלנו. לדוגמא, אחוז המבקרים בעמוד הנחיתה שיצרו קשר או התקשרו או הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו. שיעור ההמרה של עמוד נחיתה מצויין יהיה בדרך כלל גבוה מעשרה אחוזים ויכול במקרים מסויימים גם להגיע לעשרים אחוזים ומעלה. שיעור ההמרה של עמוד בית או עמוד פנימי באתר אינטרנט בדרך כלל נמוך מאחוז אחד.
  3. שיעור ההמרה הוא החלק החשוב ביותר בקמפיין פירסומיעם שיעור המרה טוב ניתן להגיע לעלות לקוח פוטנציאלי (ליד) של שקלים בודדים או עשרות שקלים. עם שיעור המרה לא טוב, עלות לקוח פוטנציאלי עלולה להגיע למאות ואלפי שקלים שנזרקים לפח! בעמוד נחיתה טוב, אין כמעט עיצוב, וזו גם אחת מן הסיבות שהוא ממיר כל כך טוב. העמוד קצר ולעניין תוך הדגשת הטופס והמדריך באופן מאוד בולט. כל אלו תורמים לכך שהגולש לא מתבלבל ועושה את הפעולה שאליה אנחנו מכוונים. בנוסף, הוספה של מדריך בחינם מגדילה מאוד את שיעור הרישום לרשימת התפוצה. מומלץ בכל כי כל עסק יוסיף מדריך בחינם. תמורת השקעה של כמות שעות לא גדולה, ניתן ליצור המון ערך ואמון בקרב הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
  4. יתרון מספר 2 – יכולת לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שוב ושוב ושוב..עמוד הבית מציב בפני הגולש אפשרויות וקישורים רבים. בסיום הביקור באתר בדרך כלל הגולש לא מקליק על טופס צור קשר, אלא יוצא מן האתרללא ביצוע פעולה כלל. אנחנו רוצים שהלקוח הפוטנציאלי יחשוף שוב פעם למסרים שלנו באמצעות מייל. עמוד נחיתה טוב בדרך כלל ישכנע את הגולש להשאיר פרטים, וכך נוכל לפנות אליו בעתיד עם הצעות וטיפים שיעוררו בן אמון. הרבה עסקים מנסים לדלג על שלב יצירת האמון וישר למכור זה הרבה יותר קשה ולעתים בלתי אפשרי.
  5. יתרון מספר 3 – יכולת לבצע התאמה מושלמת של עמוד הנחיתה באופן מיטבי למודעה ומילת המפתח אני משתמש באופן עקבי במערכת של וורדפרס. זו מערכת גמישה ואמינה שמאפשרת לי בדקות להתאים את עמוד הנחיתה באופן מדוייק למילת המפתח ולמודעה שכתבתי בגוגל או בפייסבוק. זהו יתרון עצום שגם משפר ללקוחותי באופן משמעותי את האפקטיביות של הקמפיינים שלהם וגם חוסך לי וללקוחותי עלויות מפתחים ומעצבים מיותרות. הגמישות הזו שווה המון!
  6. איך לשפר את שיפור ההקלקה כדי לקבל יותר לקוחות ולחסוך זמן יקראחד הכלים, שחלק גדול מן העסקים לא יודעים כיצד לנצל אותו באופן מיטבי, הינו שימוש נכון בקבוצת מודעות. אחד הכלים החזקים ביותר בגוגל, כדי ליצור התאמה בין דפי הנחיתה, מילות המפתח והמודעות הואקבוצת מודעות.
שגיאה נפוצה של הרבה עסקים היא לשים את כל המילים בקבוצת מודעות אחת. אין סיכוי שנצליח ברשימה הכוללת את כל מילות המפתח ובאותה מודעה לפנות לכל קהלי המטרה, אבל בעזרת קבוצת מודעות נוכל לייצר קבוצות נפרדות עבור כל חלק בעסק שלנו. המודעה תפנה את הגולש לדף ספציפי באתר הנכון. וזה מאוד חשוב – אנחנו לא מפנים לדף הבית של המוסך, אלא לדף נחיתה ספציפי הקשור למילת החיפוש והמודעה! כך אנחנו מגדילים את הסיכוי שהגולש ימצא את מבוקשו ויקנה, ויותר חשוב אנחנו מייצרים תאימות מיטבית בין מילות המפתח בקבוצה, המודעה ודף הנחיתה שעוסקים כולם בדיוק באותו נושא!  מה יהיו התוצאות של שימוש נכון בקבוצת מילים? • ציון האיכות של המודעה יעלה.• המחיר שנשלם לקליק ירד.• נקבל יותר חשיפות.• מיקום המודעה יהיה גבוה יותר.
  1. ככל שקבוצת התהיה קטנה ומדויקת יותר ומילות המפתח תהיינה דומות אחת לשניה ולמודעה, נשיג תאימות מושלמת יותר לדף הנחיתה הרלוונטי. עלינו לחלק את כל רשימות מילות המפתח שלנו לקבוצות קטנות ומדויקות. יש להקפיד על התאמה בין מילות המפתח שבאותה קבוצה, ולעתים לבנות קבוצת מודעות שבה יש מילה אחת או שתיים. החסרון של שיטה זו הוא משך הזמן שהיא לוקחת כי בונים קבוצות מילים מאוד מדוייקות. היתרון הינוהגדלה דרמטית באפקטיביות של הקמפיין. איך לחסוך זמן יקר בניהול קבוצות המילים? השימוש במחרוזת {keyword} במודעה מייצר עבור המפרסם יתרון ענק – התאמה אוטומטית של כל מילת מפתח למודעה  לדוגמא, נניח שמדובר על עסק שמספק שירות של תוכנית עסקית ללקוחות.
  2. ביצענו מחקר מילות מפתח ואנחנו מעוניינים ליצור קבוצת מילים המכילה את: : • כתיבת תוכנית עסקית   • הכנת תוכנית עסקית   • בניית תוכנית עסקית . על ידי שימוש בפרמטר {כתיבת תוכנית עסקית:keyword} בכותרת המודעה וגם בסוף המודעה, תיצור תוצאה מצויינת.
  3. תמיד מילת המפתח תופיע בכותרת של המודעה ובגוף המודעה , .כתוצאה מכך נרוויח 4 יתרונות!
  4. יתרון מספר 1 – ציון האיכות של המודעה יעלה.
  5. יתרון מספר 2 – המחיר שנשלם לקליק ירד ונוכל לחסוך בתקציב הפרסום.
  6. יתרון מספר 3 – נקבל יותר חשיפות וכך נקבלסיכוי רב יותר לקבל לקוחות פוטנציאלים!
  7. יתרון מספר 4 – מיקום המודעה יהיה גבוה יותר וכך נקבל סיכוי רב יותר לקבל לקוחות פוטנציאלים!
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support