בעל עסק ,אל תהסס , שלא תפספס ,רק זכור: מכאן העסק שלך רק ימריא ! 0544304613 / 039312739

שלום לך , בעל עסק יקר, הגעת ליקל - פתרונות אינטרנט לעסקים * ההצלחה שלך נמצאת בקצות אצבעותיך * בניית אתרים בוורדפרס * הקמת חנויות מקוונות * קידום אורגני * שיווק דיגיטלי * אחסון אתרים * רכישת דומייןي

איך מנועי החיפוש רואים את האינטרנט ?

אם אתם רוצים להבטיח שהאתר שלכם יופיע ביותר תוצאות של מנועי חיפוש, כדאי שתעיינו בפוסט הזה, שמסביר:

  • איך מנועי חיפוש מבינים מה יש בדף האינטרנט
  • אילו חלקים של דף האינטרנט עוזרים למנועי החיפוש להבין זאת
  • איך להגדיל את החשיפה של דפי האינטרנט שלכם למנועי חיפוש.

שלום לכם, וברוכים הבאים לסרטון שלנו, שבו נסביר איך מנועי חיפוש מסתכלים על דפי אינטרנט. הנושאים שבהם נדון הם איך מנועי החיפוש מבינים מה יש בדף האינטרנט, אילו חלקים של דף האינטרנט עוזרים להם במיוחד, ואיך אתם יכולים להגדיל את החשיפה של דפי האינטרנט שלכם למנועי חיפוש.

במילים פשוטות, כשאתם מבקשים ממנוע חיפוש למצוא משהו, הוא עובר על רשימה ענקית של דפים שנוספו בעבר לאינדקס, שנקראת "האינדקס", ושולף תוצאות רלוונטיות לפי מה שאתם מחפשים. דפים נכנסים לאינדקס רק אחרי שמנוע החיפוש מזהה את התוכן שלהם. כך, הוא יכול לתייק אותם בדיוק במקום הנכון בין שאר הדפים, ולמצוא אותם בפעם הבאה שמונח חיפוש תואם לתוכן שלהם. אם תדעו "איך" מנוע חיפוש מחליט במה הדף עוסק, תוכלו "לבצע אופטימיזציה" של הדפים שלכם כדי להבטיח שהם יוצגו בתוצאות החיפוש של אנשים שמחפשים אתרים בדיוק כמו שלכם.

נניח שיש לכם בית קפה, ובניתם אתר כדי לקדם אותו. כשאתם מסתכלים על דף באתר, זה מה שאתם רואים. אבל כשמנוע חיפוש מסתכל על אותו דף, מלבד זה שהוא רואה את מה שאתם רואים על המסך, הוא רואה גם את הקוד שמאחוריו, שנקרא HTML. חלקים ספציפיים של הקוד הזה עוזרים למנוע החיפוש להבין את התוכן של דף האינטרנט. אם תדעו מהם החלקים החשובים, זה יעזור לכם לבצע אופטימיזציה של האתר שלכם.

הדבר הראשון הוא כותרת הדף בקוד. בדוגמה זו, אפשר לראות את הכותרת בכרטיסייה למעלה: "Cotswolds Coffee Shop". מנוע החיפוש רואה את הכותרת הנתונה בקטע קוד שנקרא תג הכותרת (title). כך זה נראה: ‎ Cotswolds Coffee Shop ‎ הרבה אתרים ניתנים לעריכה באמצעות כלים שמטפלים בשבילכם בכל קידוד ה-HTML – זה נקרא 'מערכת ניהול תוכן', או CMS. אם אתם משתמשים ב-CMS כדי לבצע שינויים באתר, כנראה יש מקום להוסיף גם את הכותרת הזו. כדי לעזור למנוע החיפוש להוסיף את הדף שלכם לאינדקס כראוי, כדאי שתוודאו שכותרת הדף שלכם מתארת את התוכן שלו במדויק. כך הוא יוכל להופיע בחיפושים רלוונטיים.

הדבר הבא שצריך לחשוב עליו הוא הטקסט של הדף. עליכם לחשוב מיהם האנשים שאתם רוצים שיבקרו בדף שלכם, ובאילו מילים הם משתמשים כדי לתאר את המוצרים ואת השירותים שלכם. האם הם מדברים על קפה שתואם לכללי "סחר הוגן"? האם הם משתמשים במונח קפוצ'ינו במקום הפוך? אלה מן הסתם המונחים שבהם הם ישתמשו כדי לבצע חיפוש. כשאתם כותבים את התוכן, נסו לדבר בשפה של הלקוחות – כך תוכלו להבטיח שהם ימצאו את הדפים שלכם כשיבצעו חיפוש.

לסיום, בואו נדבר על התמונות שבדף. מנועי החיפוש לא יראו את התמונות המגרות של הקפה כמו שאנחנו רואים אותן – שזה חבל. אבל מה שהם כן יראו הוא את הקוד שמאחוריהן. כדי לעזור למנועי חיפוש לזהות את התמונה, תנו לה שם תיאורי. לדוגמה, image.jpg זה לא שם קובץ מוצלח בשביל מנועי חיפוש. לעומת זאת, שם שמתאר בדיוק את מה שבתמונה, כגון iced-peppermint-mocha.jpg, הוא שם מוצלח. אפשר אפילו ללכת צעד נוסף קדימה ולהוסיף "טקסט חלופי" בקוד עם התמונה. זה נקרא "תג Alt" – תג שמתאר את התמונה. הוא עוזר לאנשים שמשתמשים בדפדפני אינטרנט שאינם מציגים תמונות, או לאנשים לקויי ראייה שמשתמשים בתוכנה כדי להאזין לתוכן של דפי אינטרנט. ב-HTML, תג ה-ALT‎ ייראה בערך כך: ‎ שוב, אם אתם משתמשים במערכת ניהול תוכן כדי לעדכן את האתר שלכם, מן הסתם יש בה מקום גם להוספת תג Alt.

אם כן, כדאי לזכור: מומלץ להשתמש בכותרות תיאוריות וייחודיות לכל דף באתר. רצוי לכתוב בשפה של הלקוחות, אבל לא לשכוח לשלב מילים וביטויים חשובים שיכולים לעזור למנועי החיפוש להבין מה יש בדפים שלכם. ואל תשכחו לתת לקובצי תמונה שמות תיאוריים ולהוסיף טקסט חלופי. בעזרת כל הטיפים האלה תוכלו לעזור למנועי חיפוש להבין את הדפים שלכם ולהציג אותם בפני האנשים שמתעניינים בהם – הלקוחות הפוטנציאליים שלכם..

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support